lørdag 29. desember 2012

Mine topp 10 kreasjoner fra 2012

I løpet av 2012 er det blitt laget 35 kort og 74 LO'er, samt noe småtterier som esker, strikkeboks og pennekopp. Ikke riktig så mye som jeg håpet når året startet, men da blir nyttårsforsettet å lage flere LO'er iallfall til neste år! Er litt på etterskudd....  Men nå står scrapperommet nesten klart takket være den snilleste mannen, så da blir det kjekt å kunne kose seg med alle godskene fremme!

Her har jeg funnet frem til de kreasjonene som jeg selv syntes ble de beste i året som gikk - i tilfeldig rekkefølge!














Ønsker alle en super kveld og håper alle nyter romjulsdagene godt!

18 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget ! :)
    Kjempefint !! :)
    Håper å se mer i 2013 :)

    Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et Godt Nytt År ! :)

    SvarSlett
  2. Masse fint her... :)
    Godt nyttår til deg. :)

    SvarSlett
  3. Det var en lekker kavalkade ja! Må si at du har laget mer enn meg i år ihvertfall. Her er det snakk om rundt 10 LOer på et helt år... Kanskje samme antall kort? Nei, dårlig scrappeår for meg, så jeg lager samme forsett som deg i år :)

    SvarSlett
  4. Sp mye flott du har laget! Kjempefint det siste LOve-kortet!

    SvarSlett
  5. Så mye flott her! Ønsker deg ett godt kreativt nytt år :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin topp 10 liste. Liker spesielt godt "Rødøy" og "Vakkert". Nydelige C&S LOer.

    SvarSlett
  7. flott top 10 liste... :D Likte veldig godt den nest siste.. D:

    SvarSlett
  8. Flott topp 10 liste! Mine favoritter her er Randøy og Strikkepinneetuiet ditt :o)
    Riktig godt nytt år til deg og dine :o)

    SvarSlett
  9. Flotte ting du har laget! Og det strikkepinneetuiet er superflott!

    SvarSlett
  10. Vinnerene av konkurransen er kåret :-) Ta en titt innom, og se om du ble en av de heldige.

    SvarSlett
  11. Så mye flott du har laget - gøy å se.
    Godt nytt år.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  12. Så mycket fint du har bland dina favoritter!
    Jag gillar nog den läckra asken allra, allra bäst. Tror jag.

    Gott nytt år!

    SvarSlett
  13. Så mye fint du lager :) Liker stilen din veldig godt!! Gleder meg til å se mer fra deg fremover. Og jeg ønsker deg et fargerikt og kreativt 2013!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  14. sååå mye fint du har laget i 2012!!
    godt nytt år :)

    SvarSlett
  15. Så gøy at du er me på min give away. Nydelig kort du har laget.

    Godt nyttår,
    Klem Vicky

    SvarSlett
  16. så masse flott du har laget! likte strikkepinne boksen din :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!