søndag 9. desember 2012

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 12 julekort - kort nr 12

 
Da er det 11. kortet til Kreativ Hobbys julekortutfordring klar og jeg er omsider ferdig :)
Her er resultatet av det siste kortet:
 

 


Jeg har brukt stempler og papir fra Kreativ Hobby, vintagebilde fra restekassa, bling fra Prima, filmstrip fra Tm Holtz, stjerner fra eBay og dies fra Tim Holtz og Memory Box. Kortet er sprayet med glimmer mist!
 
I morgen kommer det et innlegg hvor du får se alle kortene jeg har laget til utfordringen samlet!
 
Ha en herlig kveld!

1 kommentar:

  1. Kjempefint kort ! :)
    Så stilig med den sirkelen med stempel inni...og at du har fått et sånt glitter over hele kortet :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!