mandag 10. desember 2012

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 12 julekort

 
Da er alle 12 kortet til Kreativ Hobbys julekortutfordring ferdige. Dere som har tittet ofte innom her de siste ukene har kanskje fått med dere alle, men her kommer en oppsummering av alle mine 12 kort. Alle stemplene som er brukt er fra Kreativ Hobby, og jeg har brukt minst 2 stempler på hvert kort.
















Det har vært kjempemorsomt å være med på denne utfordringen. Tusen takk til Kreativ Hobby som lot meg få være med!

Nå skal kortene sendes ut til slekt og venner!

Ønsker alle en super mandag og en herlig uke!

7 kommentarer:

  1. Hei. Så mange fine kort du har laget:) Takk for at du har vært med i julekortutfordringen til Kreativ Hobby, og takk for flott julekort som vi har mottatt i dag. Vi sender deg din julegave en av de første dagene. Ønsker deg en strålende jul. Klem fra Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett
  2. Du vant en engleoverraskelse hos meg.
    Vet jeg har sendt til deg før så jeg ahr sikkert adressen.
    Men orker ikke lete etter den nå.
    Fint om du får sendt den til meg så fort som mulig på
    astomanders_55@hotmail.com så kommer den kanskje frem før jul.

    SvarSlett
  3. Oi...så mange flotte kort du har laget :)
    Kjempefin alle sammen :)

    SvarSlett
  4. herlige kort du laget til KH sin utfordringen!

    SvarSlett
  5. flotte julekort! :)

    Håper du blir med i utfordringen min:

    http://iselinalbretsen.blogspot.no/search/label/utfordringer

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!