onsdag 5. desember 2012

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 12 julekort - kort nr 7

Da er det 7. kortet til Kreativ Hobbys julekortutfordring klar og jeg er halvveis i utfordringen.  Jeg har flere kort ferdige, så jeg er helt sikker på å bli ferdig innen fristen :)

Her er resultatet:
 

 


Stemplene med God Jul og de gule stjernene i bakgrunnen er fra Kreativ Hobby. Ellers har jeg brukt mesh, blomster og bling kjøpt på eBay og papir som jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt. Hele kortet er sprayet med glimmermist i pearl og silver.
 
Ønsker alle en super uke videre
 

3 kommentarer:

  1. Konkurranse på bloggen hiv deg med:-) http://stylistaz.com/konkurranse-vinn-lipbalm-fra-eos-alice-in-wonderland

    SvarSlett
  2. god torsdag :) og ta en titt her. http://fargeklatt1.blogspot.no/2012/12/vinneren-av-luke-4.html
    Jeg håper du blir glad.

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint :)

    Ønsker deg en fin dag *klem*

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!