mandag 26. november 2012

Vinner av personlig almanakk





Tusen takk til alle som deltok i min giveaway hvor premien er en personlig almanakk. 118 lodd ble trukket, og jeg skulle gjerne hatt en premie til hver og en av dere, men denne gangen er det bare en heldig vinner!

Vinneren ble trukket ved hjelp av random.org og det ble:



Og bak dette loddet skjuler det seg ei herlig dame som er innom bloggen min rett som det er! Hun har den flotte bloggen Casa del Pt som dere må kikke innom! Jeg liker bloggen kjempegodt og har fulgt den lenge! Gratulerer så masse!

Du må sende meg en mail (den finner du under om meg) så er almanakken din!

Ønsker alle en super kveld!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til den heldige vinneren, utrolig leit at jeg ikke kunne være med på denne (vurderer faktisk å opprette FB-side bare for å kunne være med på g-a fra Personlig Almanakk;)

    Fin kveld til deg,
    klem:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren :) det er samme konkurranse hos meg om noen vil prøve lykken der også ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren, og gratulerer til deg! -for du har vunnet giborten på bloggen min! :) hihi! Send meg adressen din, så jeg kan sende kalendergavene din vei! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til dn heldige vinneren! :)

    Takk for at du ville være med hos meg også. To lodd ligger i potten til deg. :)

    SvarSlett
  5. Hurra! :D Tusen takk, nå ble jeg glad :) Fin ting å våkne til :)

    Ha en fin dag *klem*

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!