onsdag 28. november 2012

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 12 julekort - kort nr 6

Da er det 6. kortet til Kreativ Hobbys julekortutfordring klar og jeg er halvveis i utfordringen. Må vel få opp produksjonen snart skal jeg rekke å bli ferdig :)
Her er resultatet:
Stemplene med snøkrystall, julesanger og post er fra Kreativ Hobby. Ellers har jeg brukt dies fra Spellbinders, charms kjøpt på eBay og Vintagebilde fra Panduro, papir fra en gammel bok og blått og hvitt papir fra restekassa. Snøkrystallene er stanset ut med en punch som jeg kjøpte på Clas Olsson for 10 pr siden! Hele kortet er sprayet med glimmermist i pearl og silver.
Ønsker alle en super uke videre

3 kommentarer:

  1. Du lager så fine kort:)
    Det er ikke noe ekstra for å linke til julekalenderen, men det hadde vært fint om du nevte den på den andre siden din:)
    Må gjøre det enkelt, siden jeg det er trekning hver dag.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Hei Hilde :)
    Bare innom for å fortelle deg at du har vinnerlykke!
    Ta en titt på bloggen min, og send meg navn og adresse på mail.
    mirjamigl@gmail.com
    Ha en herlig desemberdag videre!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Ojojoj, jaggu vant du hos meg også! Send meg adressen din. God forjulskos! Hilsen Ellen.
    http://ymmeli.blogspot.no/2012/12/vinneren-er_1.html

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!