torsdag 15. november 2012

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 12 julekort - kort 3


Da er 3 kort til Kreativ Hobbys julekortutfordring klar. Denne gangen har jeg laget et kort uten mye ting og tang under mottoet - det enkle er ofte det beste.

Her er resultatet:



Sliter veldig med å få tatt gode bilder om dagen, da det ikke er skikkelig lyst noe tid på døgnet her nå, så om noen har gode tips tar jeg imot de med STOR takk! Håper likevel dere ser kortet og detaljene :)

Både nissestempleelt og snøkrystallstempelet er fra Kreativ Hobby. Det samme er papiret med God Jul. Doilyen husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt, men den er svertet med distress Ink. Stemplet er malt med ProMarkers.

Ha en kreativ kveld alle sammen. Tusen takk for at dere titter innom ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!