fredag 2. november 2012

Kreativ Hobbys julekortutfordring - 12 julekort - kort 1


Jeg er så heldig å få lov til å være med på Kreativ Hobby sin julekortutfordring i år. Så fremover kommer dere til å få se 12 forskjellige julekort, alle med stempler fra Kreativ Hobby på forsiden. Jeg gleder meg masse til denne utfordringen, og nå har jeg laget første kort!

Mitt første kort er dette:


Stemplene fra Kreativ hobby er fuglen og tekst-stemplet. Ellers har jeg laget et tag med ulike typer distress ink, blomster fra Prima, hvite bær fra kort og godt, nettingdies fra Spellbinders som er malt med snowflakemaling, charm og mesh kjøpt på eBay og et ark fra en bok som jeg har vunnet i en blogcandy. Hyssingen er fra The little ribbon shop og den blå snora er fra Panduro. Til slutt er hele kortet sprayet med pearl glimmer mist.

Pga mørketiden her nord, er det ikke så lett å få tatt skikkelig gode bilder nå som det er mørkt mesteparten av tiden jeg er hjemme, men jeg håper likevel dere ser detaljene.

Jeg deltar også i følgende utfordringer med dette kortet:

8 kommentarer:

  1. Super fint kort ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap !
    Knus :0)

    SvarSlett
  2. Meget smukt julekort. Tak for dit bidrag til udfordringen på card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  3. Har kåret vinneren av konkurransen på bloggen! Se om du er den heldige :-)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  5. Så mye flotte kort du lager! Gøy at du blir med på min give away så fant jeg deg :) Må snart komme tilbake og kikke mer her! Men først en tur på jobb..
    Ha en fin ny uke :)
    Ingrid

    SvarSlett
  6. hei :) måtte bare en tur innom, du lager masse fint! kommer tilbake garantert!
    flott første kort til KH sin utfordring, eg har mange planer men har ikke begynt enda.. :)
    ønsker deg en fin dag og takk for besøket i bloggen min :)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!