søndag 18. november 2012

Giveaway - vinn personlig almanakk - AVSLUTTET



Jeg er så heldig å samarbeide med Personlig almanakk enda en gang!  De lar meg lodde ut en personlig almanakk til en av mine herlige lesere! Almanakkene er utrolig fine og praktiske, og du velger selv både hvordan den skal se ut på innsiden og utsiden. Jeg har vært utrolig fornøyd med min, og kan ikke leve uten den ♥

Her er noen fakta om de flotte almanakkene:
  • Du velger tekst og farge både til fremsiden og baksiden
  • 12 måneders ukeplanlegging med din design 
  • Trykket side med eieropplysninger
  • Valgfrie sider bakerst i almanakken
  • Almanakken finnes i tre størrelser
  • Inneholder solid papir som er skrivevennlig
  • Gummisnor som holder almanakken lukket
  • Plastlomme medfølger, samt linjal som bokmerke

  Det eneste du må gjøre for å være med er:
1 lodd: like Personlig almanakk på Facebook - dette MÅ gjøres. (husk å legg igjen navnet på facebookprofilen din)
1 lodd: følge bloggen min via google kontaktnettverk (i venstre sidebar)
2 lodd: Linke til giveawayen på bloggen din - enten i innlegg eller sidebar. Bruk det øverste bildet.
Totalt kan du få 4 lykkelodd. Frist for å være med er 25.11.Du som ikke har egen blogg, må legge inn mailadresse slik at jeg kan få tak i deg om du vinner. Om du liker på Facebook eller bloggen fra før får du selvfølgelig lodd! Husk å skrive hvor mange lodd du tar i kommentaren din! 
Lykke til alle sammen! Gleder meg til å dele ut den flotte premien til en av dere!

56 kommentarer:

  1. 2 lodd her :) lagt meg til som følger, fb siden har eg likt allerede. *Janne Kari Viken* på fb

    mvh Janne

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Prøver lykken med full pott.
    Så 4 lodd på meg :)
    Her er linken til blogg innlegget mitt :)
    http://moromedmeg.blogg.no/1353271948_giveaway_hos_hildem_l.html
    Ønsker deg en videre fin søndag.
    I morgen er nok engang hverdagen her :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei!

    Jeg er med, to lodd på meg!:)

    Ta en kikk inn på bloggen min, har noe til deg:)

    God klem!

    SvarSlett
  4. Jag är inte med men har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/18/almanacka-2511/

    SvarSlett
  5. Flott giveaway, elsker disse kalenderne. Deltar med 4 lodd.

    SvarSlett
  6. ღ Hei!

    ღ ღ ღ Koselig blogg og flott giveaway.
    Her vil jeg gjerne få være med og trekker 2 stk lodd. Ønsker deg og dine en flott uke! ღ ღ ღ

    Klem fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  7. 1. Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Liker Personlig almanakk på facebook forlengst.
    Delt giveawayen til egen FB. Følger din FB.

    Beste hilsen
    Bente Hagen (facebooknavn)
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Trekker 2 lodd :) Jeg er medlem av facebooksiden og medlem hos deg :)

    SvarSlett
  10. Jag tar två lotter :)
    Gillar på fb under Dessie Borgström och har länkat i min tävlingsblogg!
    http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/11/25-november_19.html

    SvarSlett
  11. Elsker disse!!!
    Krysser fingrene, for jeg trenger en ny en på nyåret!
    Kjempefin blogg du har!
    Jeg har ikke blogg, så ble bare ett lodd på meg :)

    Eva Haugan
    eva_haugan@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei hei
    Jeg trekker 4 lykkelodd jeg.
    Kunne godt tenkt meg en slik almanakk:)

    God klem fra
    Christine Seljelid

    SvarSlett
  13. Hej :)
    Jag är med. Jag har gillat sen förut. Linnéa Möller

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Å disse er jo bare fantastiske og jeg har kjempelyst på en for neste år! Prøver lykken med 4 lodd!:)
    KLem June

    SvarSlett
  15. 1 lodd på meg;)
    ingvild øverbø
    ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  16. 1 lykkelodd fra meg:-)

    Hilsen Camilla Karlsen

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  17. Gillar på fb, Annica Nilsson.

    bloodsband@live.se

    SvarSlett
  18. 2 lodd :)
    fb - emma bøllefrø
    google - emily opsahl

    eopsahl@hotmail.com

    SvarSlett
  19. De ser så kjekke ut! Vil veldig gjerne bli med og tar full pott :)

    Jeg har ny give away hos meg, håper du vil delta :)

    Klem

    SvarSlett
  20. Heihei :D Åå, det hadde vært SÅ gøy å vinne! Har siklet på personlig almanakk lenge :-)

    Jeg tar 1 lodd - har likt på facebook (Thea Kristine Finstad) :-)

    Klem!

    theakristinefinstad@gmail.com

    SvarSlett
  21. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  22. 2 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com
    (Tina Rotberg Triger)

    SvarSlett
  23. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  24. Jeg tar 4 lodd blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine Senum
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  25. 1 lodd.

    Kontakt meg; 2404@hotmail.no
    Mvh A

    SvarSlett
  26. 4 lodd på meg.
    Marianne Hægstad Risdal.
    Ligger link til deg på høyre side hos meg.

    SvarSlett
  27. Jag är gärna med!
    Följer via BL.
    FB: C Care Regn
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/11/25-nov-vinn-personlig-almanacka.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med på denne gi-bort'en :)
    Jeg tar 2 lodd!

    SvarSlett
  29. ღϠ₡ღ●♥ღ✿❀✿ღ♥●ღϠ₡ღ

    Blir gjerne med og tar 2 lodd ღ
    Liker siden fra før av & blitt ny følger hos deg ღ

    Navn på facebook er : Charlotte Angelion Kolnes

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ●♥ღ✿❀✿ღ♥●ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  30. 2 lodd til meg.

    vanjahellevang@hotmail.com :)

    SvarSlett
  31. Hei. Då har eg linka deg i bloggen min, og likt på fb. Det blir vel 4 lodd det då..
    Kan godt tenke meg å vinne ei slik almanakk :)
    Ellers er det kjekt å sjå i bloggen din. Bra at du fann meg så eg kan få vere med deg vidare.

    Ynskjer deg ein fin tysdagsettermiddag !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  32. Jeg tar 1 lodd.
    Navn på facebook er: Jennifer Tyft
    jenniinwonderland@hotmail.com

    SvarSlett
  33. To lykke lodd til meg. Siden jeg har bursdag på trekningsdagen....er det lov å ønske seg noe sant? Mitt navn på facebook er Irene Sletvik :)

    SvarSlett
  34. 2 lodd på meg! :-)mitt namn på facebook er Cesilie Habbestad Anglevik:-)

    SvarSlett
  35. Ble 1 lodd på meg:)

    Susanne Bråtane
    fanwalker08s@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jag tar en lott och hoppas på tur :)

    /Jenny Öist
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvarSlett
  38. ett lodd p meg :) marianne storvik!!

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege Bøe
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne ha 2 lodd:)

    mvh

    kjerstin knutsen

    SvarSlett
  41. Är gärna med och tävlar.
    1. Gillar på facebook, liselotte andersson
    2. Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/11/personlig-almanacka-2511.html
    3 lotter för mig
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  42. Jeg tar 4 lodd :D

    Klem Karianne Solheim Bøen

    SvarSlett
  43. Jag är med och tävlar!
    1. Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)
    2. Följer dig på kontaktnätverket (familjen pettersson)
    3. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/hilde.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  44. Jeg trekker to håpefulle lodd hos deg:-) Ønsker deg ei flott helg!! Klem Ruth

    SvarSlett
  45. 2 lodd på meg!

    nett_liverpoolfan@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  47. heihei! :)
    Slenger meg med på 2 lodd :)

    klem fra swimzy

    SvarSlett
  48. Hei kan jeg være med på din candy???????
    jeg følger bloggen din:
    jeg har Linke til giveawayen på bloggen din
    hilsen meg 11 år

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!