tirsdag 2. oktober 2012

Anonyme timeglass del 1

Jeg har meldt meg på Anonyme timeglass hos Anonyme Scrappere, og i går ble første utfordring lagt ut:
 Tema:
Anonyme Timeglass Høst 2012 er
IKKE KVADRATISK eller REKTANGULÆRT
- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner



Selve oppgaven er følgende:
Del 1: Detaljer
Bruk følgende:

Blonde/Bånd + Perler + Maling/Mist
 Her kommer min tolking av oppgaven. Det er første gang jeg har lagd et kort som ikke er firkantet, så jeg likte utfordringen godt :)
Bildet ble dessverre litt dårlig, men jeg håper dere får et inntrykk av kortet likevel. Jeg har lagt det oppå hvitt papir for at det skulle syntes bedre. Jeg har brukt dies fra Spellbinders, Stempel fra Kreativ Hobby, billett vunnet i en blogcandy, bånd fra Søstrene Grene og blomster, charm og perler fra Ebay. Hele kortet er sprayet med pearl mist og kantene er svertet med distress ink.
Ønsker alle sammen en herlig kveld ♥

3 kommentarer:

  1. Så flink du er!

    Så gøy at du deltar på min giwe away og takk for søte ord, fining!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kort !! :)
    Herlig i bruntoner og jeg likte veldig godt diesene du har brukt :)
    Herlig med alle perlene :) Kjempeflott !!
    Ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!