søndag 26. august 2012

Oppbevaring til strikkepinnene/ Storage for knitting pins


I dag har jeg laget en boks som jeg skal ha strikkepinnene mine i. Jeg har aldri laget noe slikt før :) Jeg har brukt papir fra Prima, notepapir, washitape og brune blonder (de som er nederst) fra Panduro, vintagebilde og blomster fra Kort og godt, klistremerker fra Tim Holtz og Melissa Frances, blonder (de øverste) fra Europris og filstripe og billett fra Tim Holtz. Bokstavene er kuttet med eCraft. alle sider er svertet med Distress Ink og hele boksen er sprayet med glimmermist i pearl og cappucino.
Today I've made this box for storage to my knitting pins.I've never tried to do this before :) I've used paper from Prima, paper with notes, washitape and brown lace (in the bottom) from Panduro, vintagephoto and flowers from Kort og godt, stickers from Tim Holtz and Melissa Fances, lace (at the top) from Europris and filmstrip and ticket from Tim Holtz. The letters have ben cut with eCraft. All sides has Distress Ink on them and the whole box has been sprayed with glimmermist in pearl and cappucino.

Her er noen flere bilder: 
Here's some more photos:



Jeg deltar i følgende utfordringer:
I'm entering the following challenges:

11 kommentarer:

  1. så smart, dette skal lages til en strkkeglad mamma som strikker masse til ungene =)) klem

    SvarSlett
  2. What a beautiful shabby chic project. Love the flowers on the top and the vintage image is so sweet. Glad you joined us at Simon Says Stamp and Show.

    SvarSlett
  3. Very pretty! Great ideal. Thanks for joining us at Robyn's Fetish. Edwina

    SvarSlett
  4. What a very original idea Hilde, very useful as well and would make a lovely gift for a knitter.

    Thank you so much be joining in my 'It's a Gift' theme at Allsorts this week.

    B x

    SvarSlett
  5. Så flott boks! Kjempegod ide :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  6. Stilig boks.. skal si at strikkepinnene skal få det fint.. :)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap’a'Long denne runden og håper på å se deg igjen også på vår neste utfordring..

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  7. Så flott en boks. Herlig motiv og lekkert pyntet.
    Takk for at du deltar hos The Crazy Challenge.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  8. Kjempefin strikkepinne boks!! Har en tom pringelsboks liggende, så er fint med litt inspirasjon. Kanskje jeg haded fått orden i strikkepinnene :)

    SvarSlett
  9. For en flott og dekorativ boks til strikkepinner!

    Takk for at du deltar i Vintage Udfordring, og lykke til!
    DT Mette

    SvarSlett
  10. Så smart idé. Den ble kjempefin!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!