torsdag 23. august 2012

Gravid igjen ♥






Beklager at det er blitt så lite blogging i det siste, men nå kan jeg endelig avsløre hvorfor!

Jeg er gravid igjen, og er nå litt over 15 uker på vei med baby nummer 2. Vi er overlykkelige, og gleder oss veldig til å bli foreldre igjen i midten av februar. Mini gleder seg også masse til å bli storebror, og gir ofte babyen i magen en kos ♥

Så livet er nå helt fantastisk, og jeg kan nesten ikke tro hvor heldige vi er! Formen er god, etter endel kvalme og tretthet! Og tenk - jeg har allerede kjent den lille spiren i magen ♥

Ønsker alle sammen en super kveld, og en fantastisk helg når den kommer i morgen ettermiddag!


23 kommentarer:

  1. Åh, så koselig da <3 Gratulerer så masse!!

    Masse lykke til videre i svangerskapet, og med planlegging og alt som hører med i forkant av ankomsten til det nye lille vidunderet.

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse. Da har du en koselig tid fremover mens det vokser og gror.. Kose deg masse, og slappe godt av før du møter no sleep time ;-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med en liten sprell i magen :-)

    SvarSlett
  4. Grattis! Fast jag visste ju redan om det. Skall bli kul att följa dig då vi ligger i precis samma fas.

    Är också ganska trött och tycker det är skönt att vila en stund efter jobbet.

    Sen orkar jag vara uppe till 22-23 men somnar som en stock när jag lägger mig.

    Tycker mig också har känt små små "sprattel"

    SvarSlett
  5. Så koselig - gratulerer så mye:)

    Du vant Inzpira inne hos meg - så fint om du sender meg adressen din :)

    SvarSlett
  6. Oi, oi! Gratulerer så masse :))
    Kos deg i tiden fremover!

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig :). Gratulerer så masse! Stor klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med baby i magen! Så kos!!! Håper du får et fint svangerskap videre også! :D

    SvarSlett
  9. Åå, gratulerer så mye <3 Så koselig!

    Ha en fin fredag *klem*

    SvarSlett
  10. Så koselig! Gratulerer så mye :-)

    SvarSlett
  11. Å, så koselig! Gratulerer så mye:)

    SvarSlett
  12. Åå, så koselig! Gratulerer så masse!! :)

    SvarSlett
  13. Såå koselig! Gratulerer så mye! Blir en spennende tid framover:) Eg er så misunnelig! hehe:)
    Fin helg til dere:)
    klem

    SvarSlett
  14. Såååå koselig. Kanskje det blir på Serafinas dag 17 februar:))))
    Vi venter også familieforökelse i mars, men er IKKE meg denne gangen...ha ha.... Er litt hemmelig enda, men snart får eg vel fortelle:))))

    SvarSlett
  15. Gratulerer såå masse med den lille babyen du har i magen...det blir nok kjempekoselig med en liten søster eller bror til mini`en.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med mageboeren!
    Og siden du er i det heldige hjørnet, så kan du jo titte innom bloggen min... ;)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med baby nr. 2 på vei :) -og takk for at du vil være med på min giveaway :) *♥*

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!