onsdag 29. august 2012

Bursdagkort/ Birthdaycard


I dag har jeg laget bursdagkort til en jente. Jeg har fargelagt et Tilda-stempel fra Magnolia med ProMarkers. Jeg har brukt ulike dies fra Spellbinders, stempel fra Kreativ Hobby og sommerfuglene er charms kjøpt på eBay. Blomstene er fra Kort og godt og eBay.
Today I've made a card for a gorl. I've colourd a Tilda stamp from Magnolia with ProMarkers. I've used different dies from Spellbinders, a stamp from Kreativ Hobby, and the butterflies charms are bought on eBay. The flowers are from Kort og godt and eBay.


Jeg deltar i følgende ufordringer:
I'm taking part in the following challenges:

5 kommentarer:

  1. Så koselig kort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Gorgeous card good luck with the I ♥ ProMarkers Anything Goes challenge. Hugs Ginny ♥

    SvarSlett
  3. Flotte farger og fint pyntet med blomster :) Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappin´All over :) Klem Rita,DT

    SvarSlett
  4. Så fint kort du har lagd.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. Så fint kort! Takk for at du deltar hos Scrappin' All Over!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!