tirsdag 31. juli 2012

Skarven

Siden det regner og regner og regner, og regner litt til, så får man benytte anlednignen til å teste ut noen av nyinnkjøpene på scrappefronten!

I dag har jeg laget en LO inspirert av skissedillas Summersketch utfordring som ser slik ut:





Og her er min tolkning av skissen:


I bunnen er en bazzil sprayet med ulike mister og malinger. Har satt på noen ulike washi-taper og litt filstripe fra Tim Holz. Har også brukt litt hyssing og en charm. Blomstene er fra Prima. Jeg har brukt en embossing folder fra Tim Holtz under de 4 stemplene. Har også brukt hjørnedies som er satt på bildet av Skarven.

Bildet er tatt på en fisketur utenfor Nesna en sen sommerdag for 2 år siden.

Ønsker alle en fin kveld

12 kommentarer:

  1. Hei, Gratulerer som vinner av julikonkurransen om den økologiske solkremen Alphanova fra Green Spirit! Send meg din adresse så vil Green Spirit sende deg gaven din. Sommmerklem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Flott bruk av mange ulike blåfarger, Stilig at du har fargelagt metallhjørnene.
    Takk for koselig bidrag til sommerskissen vår.
    Linda

    SvarSlett
  3. Herlig sommerlayout! Takk for at du deltar på vår sommerutfordring! Da er du med i trekningen av gavekort hos oss : ) Spent på å se hva du lager ; )

    SvarSlett
  4. Hei på deg
    Eg fann ikkje mailadressa di, men gir deg beskjeden her istedet; om at du har vunne boka Trolljakten på bloggen min.
    Send postadressa di på mail til meg: isoegnen@frisurf.no

    SvarSlett
  5. Hei:) Send meg en mail så skal jeg få sendt deg en premie:) Lillmi@hotmail.no
    Litt usikker på hvor gaven du vant ble av i flyttingen, men skal uansett ordne noe til deg;)

    SvarSlett
  6. Digger fargene på denne!
    Ble stilig med de lyse blomstene mot den blå bakgrunnen.
    klems

    SvarSlett
  7. Så flink du er, kjempefint! :-D Har forresten en konkurranse på bloggen der du kan vinne en personlig almanakk, ta gjerne en titt :-)

    SvarSlett
  8. Så flink du er Hilde :)
    Veldig gøy og inspirerende
    og se alt det fine du lager
    Og London turen så herlig
    ut - takk for tips ang mat
    og hotell... og ja er veldig
    spent på hva du har shoppet
    Ønsker deg en fin fredag og
    helg som kommer. Stor klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
  9. Så hyggelig at du er med på konkurransen min.
    Kjempekreativt bidrag du har laget, jeg er imponert!
    Klem, M

    SvarSlett
  10. Hei!

    Lusker innom for å høre om du har fått pakke i posten fra meg?
    Håper den har kommet hel frem :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!