torsdag 26. juli 2012

Shoppelykke

Sommeren nytes til fulle med late dager, og dessverre har det blitt veldig lite blogging. 

Men nå som man er tilbake i heimen og hverdagen er i ferd men å innhente en, så kommer jeg sterkere tilbake med bloggingen! Har masse spennende som jeg vil dele med dere fra ferien, så det er bare å følge med! Takk alle dere herlige mennensker som er innom her og leser! Jeg setter veldig stor pris på hver og en av dere♥ Dere som ikke har fått svar på kommentarer her, vil få det i løpet av nærmeste fremtid! Jeg har ikke glemt dere ♥

I ferien ble det stopp på flere Scrappebutikker, og her er noen av godsakene som ble med hjem fra Kreativ Hobby, Hobbyhimmelen og Hobbykunst. Dette var mitt andre besøk på Hobbykunst, og jeg skulle ønske jeg bodde nærmere, selv om det hadde blitt vedlig dyrt he he! Fantastisk utvalg, og en fantastisk service! Kan nesten ikke vente til neste gang vi reiser sørover og jeg får tatt meg en tur til denne herlige butikken!

Her kommer noen bilder av shoppingen som dessverre er litt dårlige da de er tatt med iPaden. Men jeg håper dere ser hva det er likevel :)

Ønsker alle en nydelig dag - uansett vær og vind ♥







5 kommentarer:

  1. Da gleder jeg meg til å følge med her etter hvert, når ferieminnene deles :-)
    Og du burde absolutt slenge deg med i give away på Bustebloggen nå; du kan vinne digitalt scrapbooking-program ;-)

    SvarSlett
  2. Så mye gøyt du har kjøpt:) Fin dag til deg. Klem

    SvarSlett
  3. Så masse spennende du har handlet. Blir artig og følge med hva du lager :)
    Ha en fin fin dag
    KLem

    SvarSlett
  4. Wow, så mye flott.
    Så hyggelig at du vil følge den nye bloggen min.
    Ser du har vært på Bergenstur.
    Jeg bor nå ca. 10 mil utenfor Bergen, men flytter til byen i begynnelsen av september !

    SvarSlett
  5. Oj oj oj, her var det mye hærlig shopping. Ser vi har ganske lik shopppesmak, så her var det mye som kan få komme hjem til meg også :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!