lørdag 28. juli 2012

London ♥


For noen dager siden kom jeg og min kjære hjem fra kjærestetur til London. Vi hadde det helt supert og vi opplevde masse på kort tid! Det var herlig å være tilbake i en av mine favorittbyer etter 15 år. Mye var uforandret, men jammen hadde det ikke skjedd masse også!


Vi hadde en nydelig tur langs kanalene, og en liten svipptur innom Primrose Hill (med utsikt over London), opp til Camden Market. Tross regnet hadde vi en kjempefin tur som anbefales om du ikke har vært her.


Måtte bare!! Titt-hei!


Og noen ting er like vakker i dag som den var da jeg så den for første gang i 1985! Big Ben.





Byen var veldig preget av at den skulle arrangere OL om noen dager!




Og så ble det shopping da. Her utenfor Harrods, hvor jeg har fått med meg en spennende pose fra Louis Vuitton. Hva denne inneholder skal dere få se senere, så følg med ;)

Ellers må jeg bare fortelle om den mest fantastiske resturanten vi har spist på. Har dessverre ikke bilder, men resturanten var Alain Ducasse som ligger på det nydelige hotellet The Dorchester. Her må vi bo neste gang!
Resturanten har 3 stjerner i Michelinguiden, og maten var det beste vi har spist! Og en sevice som bare må oppleves! Vi ble behandlet som kongelige fra vi gikk inn døra på hotellet, til vi var ute igjen. Så dette ble en opplevelse som jeg aldri vil glemme, og som kanskje var høydepunktet på turen!

Så nå er det bare å håpe at det ikke blir 15 år til neste gang!


8 kommentarer:

  1. London er fantastisk! Uansett hvor mange ganger man har vært der blir det aldri kjedelig. Også de shoppingmulighetene da :)). Ha en fortsatt god sommer :). Monica i tromsø

    SvarSlett
  2. London er en fantastisk by! Bra dere koste dere :)

    SvarSlett
  3. Hvor lyder det bare hyggeligt med sådan en kærestetur! Vores knægt bliver 6år lige om lidt og det var først i sidste uge han sov hos mormor og morfar hele natten!

    Du er vrelkommen til at kigge forbi min internationale giveaway hvis du har lyst!

    SvarSlett
  4. For en deilig kjærestetur du har vært på...London er herlig. Vi var der for 8 år siden...og jammen er det sånn at det går år i mellom hver gang man reiser til samme sted, det er jo bestandig nye spennende byer å reise til...som Praha, Wien osv...
    Hjertelig takk for awarden med fine ord jeg fikk av deg...jeg er dessverre såå dårlig på sånt...at jeg har sendt den videre til alle som er innom, beklager!
    Har også lagt med bilde av Wigglekarten jeg fikk av deg på nyttårsaften...den var skikkelig morsom å kjøre med...takk!
    Ha en super dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se hva du har kjøpt hos LV. Må vise snart;-)

    SvarSlett
  6. Så deilig med kjærestetur... Det hadde kommet godt med i en travel hverdag.
    Og det er ganske mange år siden jeg var i London sist, så gjett om jeg kunne tenke meg tilbake til den byen :) det kan jeg ..

    Ha en knallfin uke

    SvarSlett
  7. Så herlig - høres helt nydelig ut. Hvilket hotell bodde dere på? Noe du kan anbefale?

    SvarSlett
  8. Vi bodde på Park Plaza County Hall som ligger rett ved Waterloo Station og Westminster Brigde. Vi hadde et stuidorom som ville hatt god plass til barn for de som øsnker å ha de med. Frokosten var bra med godt utvalg. Vi bor gjerne der igjen :) Vi fikk aller best pris på hotellet gjennom reisefeber, eller å ha søkt på alt mulig gjennom både hotellets nettsted, hotels.com og mange andre steder :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!