fredag 27. juli 2012

Koselig overraskelse!


Jeg var så heldig å få denne flotte awarden fra Marianne som har den fine bloggen Hverdagsglimt fra nr 49. Tusen, tusen takk snille du! Det var veldig koselig at du valgte akkurat meg som skulle få denne fine oppmerksomheten

Når man får denne awarden skal man gi den videre til 3 blogger man liker godt, og akkurat nå falt valget mitt på disse 3:
  • Tommensgirl - fordi hun er så søt og god og alltid skriver koselige hilsener til meg. Hun skriver om hverdagen sin, og jeg er innom henne stort sett daglig!
  • Fjellets datter - fordi hun er så flink å skrive om så mye forskjellig og legge ut så masse flotte bilder. Herlig blogg som jeg også stort sett er innom daglig!
  • Linda som har bloggen Lish sin hobbyverden. Hun har samme hobby som meg og laget masse flott som jeg blir inspirert av.
 Nå ser det endelig ut som vi skal få litt sommer i dag, før regnet kommer igjen i morgen, så da skal jeg nyte de få timene med oppholdsvær! Ønsker dere alle en super fredag!

Klem fra Hilde

3 kommentarer:

  1. Heu Hilde:) Vil bare gratulere deg med at du vant giveawayen på bloggen min og vil få tilsendt sangboka i posten. Send meg en mail til solveighafstad@hotmail.com med fult navn og adresse, så dukker snart gaven ned i postkassen din:)

    Fortsatt riktig god sommer:)
    Stor klem fra Frøken Hafstad

    SvarSlett
  2. Takk for koselig award. Ha en flott uke :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!