onsdag 20. juni 2012

Weekend i Bergen

I helga var vi på helgetur til Bergen. Jeg har vært i denne flotte byen flere ganger, men det var første gangen før den store og lille herremannen i huset.

Fredagen var det nydelig vær og vi var på vandring på og omkring Bryggen. På ettermiddagen tok vi Fløibanen opp og gikk ned. En fantastisk tur som kan anbefales.






Lørdag var vi på oppdagelsesferd rundt omkring i byen og var på Bølgen og Moi og spiste deilig mat.






Og søndag var det tur på akvariet:




Bergen er en herlig by, og vi hadde en opplevelsesrik helg og sitter igjen med mange gode minner! Vi reiser gjerne tilbake :)

9 kommentarer:

  1. Bergen er virkelig den fineste byen ♥ Har bodd der i 5 år selv, og lengter stadig tilbake. Kanskje jeg rett og slett må ta meg en tur snart? :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en perfekt helg!
    Bergen er en super by (bare litt mange bergensere).

    SvarSlett
  3. Ser ut som at du har hatt en flott helg i Bergen ja! Som Bergenser må jeg jo si meg enig i at byen er utrolig vakker;) Du er hjertelig velkommen tilbake!!

    Ønsker deg en god natt, og en koselig morgendag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Du har fått en Blog Award av meg! Du kan lese om den her: http://hverdagsglimt49.blogspot.no/2012/06/blog-award.html

    Klem M

    SvarSlett
  5. Liker også godt Bergen, men er veldig lenge siden jeg har vært der nå. Høres ut som en fin tur:)

    SvarSlett
  6. Det ser ut som dere har kost dere masse på tur! God start på uken som ligger forann! Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. Så fine bilder fra fine Bergen:) Ser ut som dere har kost dere:)
    Ha en fin kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så ut som dere hadde en fin fin helg! :)
    Jeg har aldri vært i Bergen, men det er en by jeg virkelig har lyst til å besøke

    SvarSlett
  9. Ja, Bergen er ein koseleg by - passeleg stor:) Det er By'n for meg, sjølv om eg har fleire byar som ligg nærmare:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!