lørdag 2. juni 2012

Vinner av giveaway


Da har jeg endelig fått trukket den heldige vinneren av min giveaway! Tusen, tusen takk til alle som har vært med! Det har vært koselig å få bli kjent med flere nye blogger, og det er alltid hyggelig med besøk fra dere som jevnt og trutt titter innom!

Jeg har som vanlig trukket vinneren ved random.org, og denne gangen ble resultatet slik:


Den heldige som har navnet sitt på lodd nr 67 er Liselotte med Liselottes blogg.  Lierlotte du må sende meg en mail med adressen din og om du ønsker t-shirt eller sparkedress og størrelsen du vil ha!

Til alle dere andre, følg med her på bloggen så dukker det sikkert opp en ny spennende giveaway!  De nydelige plaggene til Lipfish får dere kjøpt ulike steder. Titt innom siden deres, så finner du ut hvor nærmeste utsalgssted er!

Tusen takk igjen til Lipfish for et utrolig godt samarbeide nok en gang ♥ Dere har fantastiske kvalitetsklær som barna elsker!!

Ønsker alle sammen en super lørdag ☺

3 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blev nu när jag såg att jag hade turen att vinna. Tusen Tack! Jag hittar inte din mail adress så hoppas att det går bra att jag skriver här. Jag vill gärna få en T-shirt i storlek 86/92. Min adress Liselotte Andersson Raröd 202 44492 Jörlanda Sverige. Återigen Stort Tack, Trevlig Helg Liselotte.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dn heldige vinneren:)
    God helg søte deg, håper du koser deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Tjohei!

    Jeg har også fått trekt vinnerne på gavedrysset inne hos meg, sjekk ut det, ti hi ;-) Fin ukestart til deg ;-)

    Vibeke

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!