tirsdag 19. juni 2012

Verdens vakreste er 29 måneder i dag ♥

Tenk i dag er verdens vakreste lille gutt 29 måneder, nesten 2 1/2 år! Du verden hvor tiden flyr! Jeg har laget en LO med et bilde av han hvor han er 1/2 år gammel! Da trodde jeg at det ikke gikk an å bli mer glad i den lille kroppen, men nå 2 år senere, kjenner jeg at kjæreligheten til han enda bare vokser dag for dag ♥

Når jeg lagde LO'en tok jeg utgangspunkt i utfordringen til TJSC colour #18 hvor man skal bruke disse fargene:


Og her er resulatet av LO'en som jeg har laget:


Jeg har brukt fargene på bildet og lekt meg litt med ulike stempler og border. Stemplene er fra Kreativ Hobby og Tim Holtz.

♥ Ønsker alle sammen en herlig dag ♥

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med 29 mnd <3

    SvarSlett
  2. Det kaffeflekk stempelet er jo bare så kult!

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!! Tiden flyr når man har fått småfolk i livet :)

    SvarSlett
  4. så flott du har skrevet om din kjærlighet til den fine lille karen du har. og ja, tiden går sinnsykt fort.
    en flott LO med fin bruk av tape (?) og ulike papirer.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. En herlig side du har laget, koselig bilde du har scrappet altså! Stilig med stemplingen!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig side med mange fine detaljer. Likte godt stemplene og bordene dine :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin side med mange fine stempel og bord-detaljer :)

    SvarSlett
  8. Kjempefin side med mange fine stempel og bord-detaljer :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!