onsdag 13. juni 2012

Familielykke


Det har blitt litt lite blogging i det siste, men sånn er det bare når tiden flyr avgårde.

I dag vil jeg gjerne dele denne LO'en med bilder av vår lille familie med dere. Bildene er tatt da prinsen vår var bare ca 1/2 år gammel! Tenk hvor tiden flyr!

Jeg har brukt dies fra Spellbinders, blonde fra Europris og ulike stempler fra Tim Holtz, Panduro, My minds eye, Unity stamp og stemplet med Happy Family husker jeg ikke hvor kommer fra. Vimpelrekken er stemplet med distress-tusjene til Tim Holtz.

Jeg deltar i utfordringen til So Cute Surprise # 5 med denne LO'en.

Ønsker alle en super dag ♥

9 kommentarer:

  1. Veldig fin LO! Stilig med alle de ulike stemplene. Også likte jeg veldig godt rammene du har laget :)

    SvarSlett
  2. likte godt den murstenveggen i bakgrunnen her.

    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  3. Det var nydelige bilder!!:) Håper du har en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  4. Oi oi oi, skal si du har brukt stempler ja. Flott Lo med fine bilder!

    Moro at du deltar hos oss!

    SvarSlett
  5. Så fint det var, og koselig med de små vimplene oppe i hjørnet.

    SvarSlett
  6. Flott LO. Stilig med egendekorert bakgrunn :)

    SvarSlett
  7. fine rammer om bildene og koselige farger som gjorde at bildene kom i fokus.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  8. Så koselig LO i fine farger! Flott med alle stemplene - jeg likte spesielt godt vimpelrekken din!

    Tusen takk for herig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!
    Klem Stine:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!