søndag 20. mai 2012

Spise grøt

Tiden når barna er små går så altfor fort! I går var lilleprinsen min hele 28 måneder! Snart er han 2 1/2 år. Hvor er dagene blitt av?

I dag har jeg laget en LO fra da han bare var 1/2 år og nettopp var begynt å spise grøt. Jeg valgte å bruke skissen til Kammerpikene på Scrappekammeret som ser slik ut:


Ut fra denne skissen ble LO'en min slik:


Og her er en liten detalj fra den:


Jeg har brukt 4 ulike typer ark, ulike Dies fra Spellbinders, Magnolia Doohickeys og Tim Holtz, charms kjøpt på Ebay, stempler fra Tim Holtz og My Minds Eye samt hyssing fra The little ribbon shop. Kantene er svertet med Distress Ink.

Jeg deltar i følgende utfordringer med denne:

8 kommentarer:

  1. De blir fort store ja. Flott LO du har laget. Charmsene var tøffe. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Så fin LO, og herlig unge!
    Likte veldig godt tekststempelet (er det det) nederst til høyre, det ga en veldig fin effekt. Også stilig med mattene bak bildene som da også tar igjen mønsterarket.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Fortsatt god søndag til deg!

    SvarSlett
  3. Hei :) Eg kan meddele ein gledeleg nyhet med deg: Du vant i gi-borten min! Klossekalenderen fra bloomingville er blitt din. Send meg adr di på e-mailen min så sender eg den til deg så snart eg kan. Gratulerar :) kristina.spl@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Herlig LO:-) Skjønne bilder da:-) Charmsene var virkelig stilige, og pyntet veldig opp syns jeg. Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  5. Stilige LO...du er superflink med papir!
    Ha ei riktig god ny uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Tiden flyr..sukk:) Nydelig Lo du har laget :) Flinka:)
    Håper du har en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Nyyydelig og noen herlige bilder he,he
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  8. Nydelig LO :-) Tusen takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!