fredag 18. mai 2012

Konfirmasjonskort


Da har jeg endelig fått scrappet litt igjen, og denne gangen har jeg laget et konfirmasjonskort til en gutt.

Jeg har brukt et vintagebilde, ulike typer blomster med en rhinestone i midten som alle har fått litt distress ink og flere ulike typer papir. Papiret under bildet har jeg emosset, og så brukt distress ink over det hele for å få frem mønsteret skikkelig. Banneret er en dies fra Tim Holtz, og den er stemplet med et stempel fra Kort og godt. Blondene er også dies fra Tim Holtz. Inni kortet har jeg brukt dies fra Spellbinders, og konfirmasjonsstemplene er fra Kort og godt. Disse har også fått en omgang med distress ink. Hele kortet er sprayet med 2 typer pearl mist, både inni og utenpå.


Og her er kortet inni:


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


11 kommentarer:

  1. Kjempe flott krot. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Veldig fint kort. Liker fargene veldig godt. Og blomstene var kjempefine, de har fått skikkelige nyanser.

    SvarSlett
  3. Flott kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett
  4. Hvor er det fint... et dejligt motiv

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlett
  5. Kjempefin:)
    Håper du hadde en fin 17. Mai og fortsatt god helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Flink du er :)

    Ønsker deg en fin søndag *klem*

    SvarSlett
  7. Flotte farger og bruk av dies :)
    Takk for at du deltar hos Scrappeglede i Målselv :)
    Klem DT Lilli

    SvarSlett
  8. Kjempe nydelig konfirmasjonskort du har laget:)

    SvarSlett
  9. dejligt at se vintage til en gut.
    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap
    Sanne

    SvarSlett
  10. Fint konfirmationskort!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
    Kram Nelle

    SvarSlett
  11. Meget fint kort. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!