søndag 6. mai 2012

Giveaway!


Siden sommeren nærmer seg, så må dette feires med en giveaway!

Jeg er så heldig å samarbeide med Lipfish igjen! Nå har de lansert en ny vår/sommerkolleksjon, og det er så utrolig masse flott! De har ikke bare t-shirts og sparkedresser, men også kjoler, pysjamas, shorts, hettegensere og bukser. 

Jeg har flereT-shirts til gutten min fra Lipfish, og de er laget i et tykt og godt stoff som holder seg vask etter vask. I tillegg er klærne nesten som et kosedyr, og gutten min elsker å holde på med t-shirten sin.  
Jeg liker veldig godt at dette virkelig er kvalitetsprodukter som barna liker! Det er jo også morsomt å ha klær som ikke alle andre har. Lipfish sine flotte klær finner du i disse butikker her til lands.

Jeg syntes det er fantastisk å få lov til å lodde ut en sparkedress eller t-shirt med ku til en av dere heldige lesere!

For å bli med å trekke lodd, må du gjøre følgende:
  1. Hvilket dyr er ditt Lipfish-favorittdyr, og hvilket dyr skulle du ønske at Lipfish ville bruke i fremtiden som de ikke har i dag? (1 lodd)
  2. Skriv om konkurransen på bloggen din (sidebar er ok) (1 lodd)
  3. Følge bloggen min videre frordi du liker den (1 lodd)
Totalt kan du få 3 lodd. Del gjerne også konkurransen på Facebook, for da blir jeg veldig glad, men denne gangen gir det ikke noen ekstra lodd. 

Du må også sjekke ut den herlige bloggen til Janne Groda. Jeg koser meg veldig med den, og håper at du vil gjøre det samme!
 
Konkurransen varer til 28.05. Lykke til alle sammen!e

♥ Tusen takk til Lipfish for den stilige premien ♥

55 kommentarer:

  1. Herlige klær ♥
    Har lagt bildet i sidebaren på bloggen min.Er følger fra før;)
    Savner sau i samlingen deres av dyr jeg:)
    Blir vel 3 lodd på meg da.
    God søndag

    SvarSlett
  2. Disse klærne er så kule!
    Vanskelig å velge seg bare en favoritt da det er så mange fine, men tror nok at jeg lander på apekatten.
    Jeg skulle gjerne sett at de fikk klær med giraff på :)
    Jeg er følger fra før!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Så mange kule klær!! Vanskelig å finne bare ett favorittdyr, men jeg digger grisen Kunne ikke se noen løve på noen av klærne. Det hadde vært tøft tror jeg. Ett lodd på meg.

    SvarSlett
  4. 2 lodd :)

    Favoritten er: frosken
    Ønskedyr er: drage

    SvarSlett
  5. Jeg tar to lodd :)
    Følger bloggen din :)
    Jeg likte best apekatten jeg :) Men hadde vært fint med sau eller kanskje noen safaridyr som løve ;)
    Eller UGLE! :D <3

    Krysser fingrene :) Klem :)

    SvarSlett
  6. Tar 2 lodd..:)
    Likte apen jeg, og kunne tenkt meg gris på en t-skjorte...:)

    SvarSlett
  7. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :)
    Likte gaupen best :D
    en tiger kunne vært morsomt :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  8. Jeg liker aller best Apen Doris. Ellers syns jeg de burde hatt med en krokodille eller en sebra :)

    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  9. 1 lodd
    liker best apen, men kunne godt tenke meg en ugle eller drage i fremtiden.

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  10. Hm.. Jeg får ikke helt bestemt meg for hvem jeg liker best..Men forsken synes jeg var tøff:) Synes sau eller ugle kunne vært tøft:)
    3 lodd på meg, snuppa:)
    Håper du har en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg elsker frosken/padda!!!
    Kanskje en elefant hører hjemme blandt de andre dyrene. :-) Trekker full pott. 3 lodder.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Så kule :) DIgg digg digg
    Reven Felicia var jo bare sååå søt, men eddie elg var tøff :)
    Savner en giraff da jeg har giraff dilla :) Flodhest og løve hadde også vært kult.. Kanskje også en edderkopp væææ :)
    Jeg er følger fra før og følger gjerne videre :)

    Ha en super duper kveld videre
    Klem

    SvarSlett
  13. 2 lodd på meg :)
    Jeg synes den anden er fantastisk morsom, og skulle ønske de hadde en elefant- det har jeg ikke sett der tror jeg.

    Mvh,
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  14. 2 lodd på meg :)
    Liker kua, ønsker meg kenguru...
    Er følger fra før.

    SvarSlett
  15. Likte veldig godt ekkornet - kunne tenke meg løve:)
    3 lodd til meg - linker på venstre side i bloggen.
    Koselig at du ville være med hos meg:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  16. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    1. Mitt favoritdjur hos Lipfish är Apan och jag tycker att dom ska använda marsvin/guinea pigs i framtiden.
    2. Min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/28-maj-vinn-sparkdress-eller-t-shirt-fran-l.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  17. Jeg blir med, og tar 2 lodd. :)

    Min favoritt er frosken, men skulle ønske de hadde hai!

    SvarSlett
  18. Koselig at du tittet innom bloggen min!!
    Søte figurer. Har ikke vært borti Lipfish, så vanskelig å si noe om et favoritt dyr. Tar derfor 2 lodd. Følger og linker.

    SvarSlett
  19. Disse er jo bare så søte... Hmm.. Kanskje Leopard eller pinnsvin hadde vært noe..2 lodd til meg.

    SvarSlett
  20. Så artig. Klart jeg vil være med :) Liker alle dyrene :) Skal bestemme meg fortløpende om jeg blir den heldige vinneren :o) Forslag til andre dyr: Hai:)

    Takk for at du ble med i interiørgavedrysset på bloggen min.


    Klemmer fra Lite hi!

    SvarSlett
  21. Frosken er flott!
    En mus måtte værer koselig om de ville ha på klærne sine!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd takk :) Følger bloggen din fra før. Jeg synes marihøna var veldig søt, men synes også at et esel og en babyelefant med store ører hadde gjort seg :)

    SvarSlett
  23. Jeg liker kua best, og kunne ønske de hadde en elefant:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  24. mer apekatter :)

    trekker 2 lodd :)

    henriette
    ha ein fin dag videre.

    SvarSlett
  25. Hei Hilde!
    Sauen kunne jeg ikke finne hos Lipfish, men kua er kjempesøt den også.
    Jeg er følger hos deg fra før,
    og jeg har linka til sidebaren min. 3 lodd, hjertelig.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  26. Syntes egentlig alle dyrene er ultrasøt, men kanskje anda mest.. :) Og en hai kunne vert artig sikkert!:)
    Trekker da et lykkelodd og håper du har en fin kveld videre! :)

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  27. Likte Kua jeg :-) og kunne tenkt meg ugle. Sønnen min har apekatt fra før av.

    SvarSlett
  28. Heisann! Så koselig at du har lagt deg til som følger hos meg :) Nå er jeg med på din flotte giveawayog tar et lykkelodd, har lagt meg til som følger fordi jeg liker bloggen din veldig godt :)

    SvarSlett
  29. Så gøy :) Vil være med og ta tar tre lodd :)
    Min favoritt er apekatten, og jeg ønsker de får en ugle på klærne.

    Ha en fin dag :) Klem

    SvarSlett
  30. Jeg liker veldig godt frosken, men om jeg kunne velge et nytt dyr måtte det bli en edderkopp, eller en tordivel eller noe slikt.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  31. gaupen er favoritten , men ett nytt dyr måtte vel bli geitekilling:)
    Er følger så2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  32. Jeg er med! Likte både kua og marihøna. Skulle gjerne hatt en giraff som nytt dyr. Følger deg på bloglovin, og har delt i sidebar på bloggen min:) 3 lodd ;-)

    SvarSlett
  33. Jeg synes Mickey moskito er kul :)http://www.lipfish.com/characters/
    Jeg synes forslagene som allerede er kommet er gode (giraff, geit, ugle osv.)

    Forslag fra meg....hmmm.... kobraslange

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Stilige klær! Eg like best den med apekatt, og savne sauer i kolleksjonen! Komme te å følge bloggen videre, så 2 lodd te meg :-)

    SvarSlett
  35. Är gärna med och tävlar
    1. Favorit är apan, skulle vara fint med en koala björn
    2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/lipfish-285.html
    3. Följer dig redan via bloglovin
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  36. Synes apekatten er herlig jeg da:) Ser for meg at giraff hadde vært kult også. Slenger meg med med 2 lodd:)
    Randi

    SvarSlett
  37. woooooooow!
    ...please enter my name....
    3 lodd
    http://www.lipfish.com/products/autumnwinter-2010/t-shirts/
    DOG!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  38. 3 lodd på meg!
    Kua er utrolig kuuuul! MØ!!

    SvarSlett
  39. Jag är gärna med!
    1. Jag gillar kameleonten men jag skulle även uppskatt om de hade en tiger med.
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/05/28-maj-vinn-sparkdresst-shirt-fran.html
    3. Är följare på BL.

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  40. Takk for hyggelig melding og at du ville bli følger hos meg :)
    Jeg tar 2 lodd hos deg.
    Vi syntes gaupen var fin og vi ønsker oss en giraff. Vi er min 3 -åring og meg selv ;)
    klem fra Monica

    SvarSlett
  41. Likte apen veldig godt vi, og ønsker oss en giraff.
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  42. 1) Vaskebjørnen var fantastisk (sønnen min hadde en sauegenser en gang, den var ikke dum den heller)
    2) Har lenket
    3) Følger på Bloglovin

    SvarSlett
  43. Hej!
    1 lott tack. T-shirt passar bättre :)
    Min favorit är tvättbjörn och önska räv.

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  44. 1) Liker Pingvinen best, fordi jeg er så glad i pingviner. Skulle ønske lipfish hadde en papegøye i sin kolleksjon, fordi sønnen min på 1,5år er så interessert i papegøyer:)
    2) lenket på sidebar.
    3)er følger allerede :)

    SvarSlett
  45. Heihei! :)
    Jeg må jo prøve lykken med 2 lodd.
    Jeg elsker marihønen best, og det hadde vært gøy om de hadde tatt ekorn i serien sin, det hadde vært herlig :)
    klem fra swimzy

    SvarSlett
  46. Oter, verdens kuleste dyr er jo oter.
    Ett lodd for oter.
    Apen er min favoritt
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  47. giraffe :)
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  48. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg likte veldig godt frosken. Savner litt kanin jeg. Jeg følger deg, så da blir det vel 2 lodd :)

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  50. Jeg liker hanen og kyllingen godt. Skulle ønske de hadde sau. Ett lodd! :)
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg liker kua best, skulle ønske de hadde sau :)
    Jeg følger bloggen og er med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg følger bloggen din,har gjort det i lang tid:)
    ( \_/ ) Jeg tar 2 lodd - Kuen er mitt favoritt dyr
    (='.'=) å jeg ser ikke noe Løve hos dem,så jeg
    (")_(") skulle ønske dem hadde en løve.....
    Ønsker deg en kjempe fin sommer,med masse sol og varme... Varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Oj, ute i siste liten men må jo prøve lykken :D
    Synes grisen var veldig en av de søteste :)
    Jeg også savner sauen....
    1 lodd på meg :)
    Ha en flott kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  54. Jeg er med, men hvordan i all verden skal man klare å velge ett ut fra alle dise søte figurene?
    - Doris, Janne, Bella, Boing og Otto - hvis jeg virkelig MÅ velge noen.
    Savner sau, reinsdyr, pinnsvin.

    Og jeg har fulgt bloggen din lenge og liker å lese her :)
    Så 2 lodd på meg denne gangen!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!