søndag 29. april 2012

Tøffingen vår ♥



Jeg er helt overgitt over hvor fort tiden går. Lillegutt er nå 2 år og 3 måneder, og dette bildet er tatt da han var 5 måneder! Skikkelig tøffing ♥ Jeg kan nesten ikke skjønne hvor tiden er blitt av!

Måtte scrappe en LO av gullgutten vår, og velger å delta i Thats just so cute 22 med denne. Oppgaven var morsom, og man skulle lage en LO med:
  • 1 fotografi/bilde/motiv (prinsen)
  • 2 mønsterark (de er brukt bak prinsen, og jeg har kuttet en ramme av det ene papiret)
  • 3 forskjellige stempler (ballonger, sirkler og tekster)
  • 4 teipbiter (for å feste det ene mønsterarket)
  • 5 dyr/insekter (5 sommerfugler)
  • 6 blomster (lyseblå rett ut fra nedre venstre billedkant)
  • 7 knapper (til høyre for bildet)
Jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke og krysser fingrene i utfordringen!
 
Ønsker alle sammen en herlig søndag kveld!

12 kommentarer:

  1. Härlig LO med jättetufft foto!

    Och jag kan bara hålla med dej... tiden går (alltid) så fort så fort!

    SvarSlett
  2. Ja tiden flyr!
    Så flink du er på slike skisser! Jeg har aldri laget sånn, men det så skikkelig gøy ut! Ble litt inspirert på denne siden din ja ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig! Kjempefint :)

    SvarSlett
  4. KJempe flott lo. Digger sprayingen :)

    SvarSlett
  5. Kjempekule luftballonger! Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  6. Hehehe...så herlig bilde! Flott Lo med alle "kravene" på plass.

    Morsomt at du tok utfordringen vår!

    SvarSlett
  7. Heisann !

    Sjekk inne på bloggen min ;)
    Fint om du sender adressa di til meg på :
    birgitvalheim@hotmail.com

    Klem Birgit

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. herlig bilde av en blid gutt, og en flott LO der du har brukt fine farger.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  10. Lekre farger og et flott bilde. Stilige luftballongstempler! :)

    SvarSlett
  11. Så flott side! Herlig bilde du har scrappet, og så flotte stempler du har brukt!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!