søndag 1. april 2012

Skissedilla 156 - Træna


I kveld har jeg laget en LO etter skissedillas skisse nr 156 som jeg akkurat rakk å være med på.

Her er min tolking av skissen, med et sommerbilde tatt av vakre Træna. Bildet er tatt en Nord-Norsk sommernatt på Onøy:

Her er noen detaljer fra LO'en:


Jeg har brukt et blått Bazil ark som jeg har sprayet med et par av de nye Dylusions sprayene og litt blå glimmermist. Doilyen har fått seg en omgang med blå glimmermist den også. Ellers har jeg brukt flere ulike papir fra restekassa, og en blonde. Træna - bokstavene er kuttet med Slice maskinen min.  Charmene er kjøpt til Ebay. De blå blomstene og det blå skjellet er vunnet i blogcandyer. Stemplene er stemplet med Broken China Distress ink. Stemplene er fra Tim Holtz og Kreativ Hobby. Teksten under Træna, er laget med Dymo (om noen skulle være i tvil he he).

Da rekker jeg altså å være med på Skissedilla 156 med denne.

Ønsker alle en super kveld. Jeg skal stikke ned på scrapperommet igjen og kose meg, mens min kjære får nyte fotball på TV.

6 kommentarer:

  1. Utrolig fin LO - fargene bare danser med hverandre - nydelig!

    SvarSlett
  2. Flott LO, flotte farger, og kreative løsninger. Og så flott og ha et scrapperom når gubben liker sport ;-)

    SvarSlett
  3. For en nydelig skisse Hilde<3 Skjønner at du koser deg med scrappinga:)
    God påske til deg og dine<3
    Klemmer

    SvarSlett
  4. For en stilig LO! Digger alle detaljene, og splættingen.

    Nydelige blåfarger. :-)

    SvarSlett
  5. så fin lo og blå farger :)

    SvarSlett
  6. Herlige blåtoner på denne:-D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!