fredag 13. april 2012

Og der har Visakortet gått varmt.....

Jeg har fått handlet masse scrappesaker i det siste, og er meget fornøyd med mine nye innkjøp. Mange av godsakene er allerede testet, og jeg er storfornøyd.

Her er godiset:

Ny Dymo-maskin med 3 forskjellige alfabet og ulike tegn, bl.a hjerter og stjerner og masse charms. Alt kjøpt på ebay:
Flotte ark og stempelpute kjøpt hos Joanna Sheen. tusjene fikk jeg gratis fra Global Hobby for å teste de ut.
 12 nye ruller med Washi-tape kjøpt på Ebay:
 Herlige stempler kjøpt på ebay. Dies fra Tim Holtz som jeg fikk byttet til meg av ei snill dame på Scrapping.no:
 Enda flere herlige stempler kjøpt på Ebay. Embossing-diesen var en gave fra Ebay-butikken som jeg kjøpte stemplene i. Glimmermisten er kjøpt på min loklae Librisbutikk.
 Nydelige blomster i herlige farger, og noen charms kjøpt på Ebay. De røde blomstene og hyssigene var gave fra Ebay-butikken. Me like!
 Nytt kort til Slice og flere charms kjøpt på Ebay. Stempler kjøpt på Nille:
 Enda flere charms fra Ebay:
 Nye og flotte stempler fra Kreativ Hobby:
 Masse halvperler kjøpt på Ebay:
 Charms og perler kjøpt på Ebay:
 Hyssing, stempler, nåler, bånd og doilys kjøpt fra The Pretty Litlle Ribbon Shop.
 Tim Holtz stempler kjøpt på Etsy:
 Enda mere perler og charms fra Ebay:
 5 av de nye Dylusions sprayene kjøpt på AFTH:

Lucky me ♥ 

Ønsker alle sammen en super helg!

14 kommentarer:

  1. Ååå, ja det er virkelig "lucky you"! Så mye snacks - skjønner godt du storkoser deg:-D
    God helg!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Her var mange flotte godsaker! :-)
    Nydelig en forrige LOen!
    God helg!

    SvarSlett
  4. oiii virkelig masse fint her ^^, missundelig!

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hærlig het hva du har handlet.Ville gjerne hatt alt dettte jaaaaa

    SvarSlett
  6. Oj oj, her var det jammen utvalg for en si!
    Kommer nok til å trøye deg en stund skjønner jeg!
    Mye fint da!!

    ps. give away inne hos meg!

    SvarSlett
  7. Ååå..så MYE du har kjøpt... Gleder meg til å se noe du scrapper med alt dette fine:)
    Håper du får en fin start på ny uke:)
    Klemklem

    SvarSlett
  8. Masse flott shopping. Dylusion sprayene er kjmepe stilige :)

    SvarSlett
  9. ...da kan du fortsette å shoppe litt for du vant et gavekort på kr 500 inne på bloggen min:)) Har sendt deg mail:)

    SvarSlett
  10. Oi oi, her har du mye flotte hobbysaker:-) Koselig å lage ting selv. Vil bare fortelle at du har blitt trukket ut som en av vinnerne på min give-away i kveld! Send meg din adresse til fru.underberget@hotmail.com
    Vennlig hilsen Berit

    SvarSlett
  11. Hei hei, så utrolig mye fin du har fått deg også så mye fint du lager, flink du ;o).
    Til info så har jeg nå byttet adresse inn til meg
    http://ninarinden.blogspot.com/
    Kjempe koselig at du vil følge meg.
    Ha en fin dag
    Nina

    SvarSlett
  12. Av og til er det både bra og viktig å svi av litt gryn på noe som gir glede og inspirasjon ;) Og du er jo så fantastisk kreativ og flink og kommer til å lage noe helt fantastisk ut av disse tingene kan jeg tenke :)Håper du har gode dager. God søndag ønskes deg videre. klem :)

    SvarSlett
  13. Masse flotte scrap book ting du har:)

    SvarSlett
  14. Wow, så mye flott du har kjøpt deg! Har du fått prøvd ut dymo-maskinen og er du fornøyd? :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!