søndag 29. april 2012

Manchester by night

Jeg fant frem et bilde som jeg tok i Manchester for å lage en LO, og bestemte meg for å bli med på Skissefilla #160 som denne uka har denne skissen:

Her er min tolking av skissen:


Bilet er tatt langs elva Tame som renner gjennom Manchester akkurat i det dagen blir til kveld. Syntes lyset var fantastisk og bildet ble vakkert. 
På LO'en har jeg  brukt spray fra Dylusions, masse stempler fra Tim Holtx, og et (det med urverkene) fra Kreativ Hobby. Bokstavene er kuttet med en Tim Holtz Sizzix die, og utklippene er også fra Holtz. Jeg har også brukt litt Washi tape og hyssing kjøpt fra The Little Ribbon Shop.

Her er det noen detaljer fra skissen:


Så da krysser jeg fingrene for utfordring #160 hos Skissedilla og ønsker alle en herlig søndag!

2 kommentarer:

  1. Läcker LO i murriga, fina färger och häftigt foto!

    SvarSlett
  2. Heisann! Jeg likte veldig godt hyssingen øverst. Flott med klokkedetaljen og så var det fint med de mørke fargene, som passet til bildet.

    Takk for bidraget

    Lula

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!