søndag 8. april 2012

Kampklar

I går lagde jeg enda en LO. Denne ble laget til Skissedillas utfordring nr 157, som ser slik ut:






Min tolking av denne skissen ble LO'en Kampklar fra fotballturen vi hadde til Manchester i 2008:


Jeg har brukt 5 ulike Dylusions sprayer i bunnen av LO'en. Deretter har jeg brukt ulike farger med Distress Ink og stemplet med ulike stempler fra Tim Holtz og Kreativ Hobby. Bokstavene er kuttet med ulike kort på Slice-maskinen og fotballene og Washi-tapen er kjøpt på Ebay.

Her er noen detajer:




Bildene ble dessverre litt uklare denne gangen, men regner med dere ser detaljene likevel!

Ønsker alle en super søndag, og en fortsatt god påske!

Klem fra Hilde

4 kommentarer:

  1. Kanonkul LO!! Og DE herlige fargene da :) Tusen takk for at du deltar1

    SvarSlett
  2. Morsom skisse og kjempe stilig LO.

    SvarSlett
  3. Utrolig tøff Lo:) Håper dere har kost dere masse i påsken:)
    Håper du har en herlig torsdag,søte deg:)
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Wow - denne va skkkelig flott*! Herige farger og bakgrunn som matcher bildene oerfekt!

    Stine :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!