torsdag 26. april 2012

Heldige meg ♥

Beklager at det har vært litt stille her noen dager, men hektiske dager og lite tid på dataen har dessverre gjort at det ikke har blott blogget så masse. Men her er jeg, og håper at dere har savnet meg ;)

Jeg har vært så heldig å vunnet 2 kjempesøte giveaways, og fått nydelige pakker i posten.

Hos Francisca vant jeg en nydelig SPA-kurv med fantastiske produkter fre Noëlle. Jeg har prøvd nesten alle herlighetene, og de dufter fantastisk og er herlige på kropp og hender!




Og som ikke dette var nok, så fikk jeg pakke fra Berit med bloggen Underberget i dag. I pakkev var det lys, oppvaskklut, kjøkkenhåndkle, og en fantastisk bok!






Heldige, heldige meg! Tusen takk for herlige premier ♥

Ønsker alle sammen en super dag!

Klem fra Hilde

8 kommentarer:

  1. Gratulerer:)
    Ja, jeg har sett på bloggrollen at det har vært rolig en stund, velkommen tilbake:)
    Jeg har en ny give away gående

    http://lizasverden.blogspot.com/2012/04/1-arsdag-give-away.html

    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flotte premier :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med premiene :) kjempefine!
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse heldige deg, det hadde du nok fortjent!
    Ha en super kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Heldiggris!
    Håper du har fått brukt tiden vekk fra dataen til noe hyggelig :)

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har vunnet:) Så kos med SPA sett da.. Trenger en pause fra denne dataen i ny og ne;)Koselig med innlegg fra deg igjen:)
    God helg,søte deg..Kos deg masse:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Koselig at du likte premien! Ønsker deg en strålende helg:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!