mandag 30. april 2012

Heia - heia - heia

I kveld er det storkamp på TV. Laget mitt Manchester United møter Manchester City. Så når dere leser dette innlegget er det bare å håpe at Manchester United leder og at de vinner kampen!

Jeg har latt meg inspirere av Skissedilla #161 som denne uken har denne fine skissen:


Så til ære for favorittlaget mitt, har leg laget denne LO'en fra da vi var på kamp i 2008:


Denne gangen har jeg lekt meg med Gesso i 2 farger. Jeg har brukt masse stempler fra Tim Holtz og forskjellig stash fra restekassa.

Krysser fingrene for utfordringen, og ønsker alle en fin fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Her er det nok mannen og gutta som ser på kampen:)
    10 minutter til kampslutt, da jeg tittet inn i stua var de ikke fornøyde.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Hm.. kjedelig med resultatet av kampen.. Men håper du koste deg mens du så den..
    Håper den første dagen i mai blir fin<3
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange fine kort du lager:)
    Fant innlegget med min giveaway, takk:D Fint at du ville bli med på min give away:) Ser du trakk 8 lodd, men klarte ikke å finne meg selv i den laaange bloggrullen din, kan fort hende jeg har klart å overse den altså;)

    Ønsker deg en finfin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Heia United!
    Flott LO. Veldig fin bakgrunn du har laget :)

    SvarSlett
  5. What a cool page!! Love how you incorporated all the stamping in the background and great field shots!! Thanks for playing along at Skissedilla!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!