mandag 5. mars 2012

Vintage LO

Måtte lage en LO i dag også. Her er resultatet:


Dette er også fra den nydelige båtturen vi hadde til Brasøy sommeren 2010.
Jeg har prøvd å scrappe LO'en i vintage stil, og prøver meg derfor på utfordring #58 hos Kort o mania - som er Something old - vintage.

Krysser fingrene og ønsker alle sammen en nydelig dag. Jeg skal sole meg litt i glansen, ettersom jeg har akkurat oppdaget at jeg kom på Topp 3 hos Magnolia Stamp Lovers med det ene valentines kortet jeg laget. Utrolig stas. Hadde aldri trodd jeg kunne klare en så bra plassering. Om du vil se kortet jeg lagde, så finner du det her.

8 kommentarer:

  1. Å så morro, gratulere :o) Det var sikkert en vel fortjent 3. plass.
    Ha en nydelig dag

    SvarSlett
  2. En nydelig Lo med masse herlig detaljer:)
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, og lykke til!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  3. Kjempe fin:) Lykke til i utfordringene:)
    Ha en fiiin tirsdag,søte deg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott vintage-LO. Takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin LO - gode minner.
    Sammentreff: Jeg er kollegaer med de som driver Kråkebollen cafe på Brasøy i sommerferien :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med topp3 plassering!!
    Flott LO i herlig vintage stil!

    Stine :)

    SvarSlett
  7. Wow så vakkert! Absolutt nydelig LO :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper å se deg igjen i neste utfordring.
    Klem fra Karin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!