onsdag 7. mars 2012

Trimming av Visakortet - ohhh lykke ♥

Jeg har så lyst til å bli flinkere å scrappe og prøve ut nye teknikker. Og da er det jo viktig å ha utstyret i orden, så derfor har det blitt masse innkjøp i det siste. Her er de mange pakkene som postmannen kom med i går, samt en liten tur på Biltema og Europris i går kveld. Det meste er handlet på Ebay, men har også handlet på Bikuben, Joanna Sheen og Kort og godt.

Er det forresten noen som vet om utenlandske butikker, unntatt Joanna Sheen og Tildastown som sender fraktfritt (eller har veldig billig frakt) til Norge?

Her er alle mine gode kjøp - heldiggrisen meg:









Så nå gleder jeg med til å teste ut nye dies, de nye distress-tusjene til Tim Holtz, nye stempler, gesso malingen, nye taper, nytt minnekort til Slice-maskinen min med herlige dies og alfabeter, og ikke minst fargelegge stempler med god oversikt over alle tusjene mine!

Mere spennende pakker er på vei over Atlanteren, så gleder meg til å hente posten de nærmeste dagene også!

Ønsker alle en super dag!

Klem fra Hilde ♥


9 kommentarer:

  1. Her blir det mye fint og kreativt ser jeg , jeg beundrer alle som får til å lage kort og album.
    Min tålmodighet strekker ikke til he he.

    Kos deg , klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Hihi, viktig å trimme... det gjelder sikkert for visakort også;) masse lekker shopping her, gitt.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et koselig besøk i bloggen min :) så masse fint du har kjøpt deg :) vil tro du klarer å lage masse fine kort med blomster. det er bare å prøve seg frem :) legger meg til som følger på siden din jeg :)

    SvarSlett
  4. Wow wow wow, her var det SHOPPING med store bokstaver <3 Så utrolig mye lekkert!! Her har du mye å kose deg med fremover:) Hva bruker du de distress fargene til.....er så lite inne i dette:)

    Moro å titte i en ny blogg:) Prøver en om dagen......får ikke alltid tid;) men denne var nydelig, gleder meg til å følge deg for å se hva du lager:):)

    SvarSlett
  5. Så mye fint utstyr du har kjøpt deg:) Håper vi får se noe av det du scrapper,søte deg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Her var det masse flott shopping. :) Alltid gøy med noe nytt. Www.simonsaysstamp.com, sender fraktfritt hvis du handler for over 350 dollar (ellers har de frakt etter hvor mye du handler for, så lett å følge med på hvor mye det blir)

    SvarSlett
  7. Åh det var jenta som kan shoppe ja!! Kos deg masse med alt det nye!

    Stine :)

    SvarSlett
  8. For en herlig shopping! Kos deg med scrappingen:-D

    SvarSlett
  9. *sikle*
    Å for en herlig shopping. Vil sååå shoppe litt jeg oxo!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!