mandag 26. mars 2012

Trekning av giveaway


Da var det tid for trekning av min giveaway som jeg har hatt i samarbeid med Villervalla.

Tusen, tusen takk til alle som har vært med. Det er alltid så koselig med giveaway, og også denne gangen har jeg blitt kjent med nye og flotte blogger.

Jeg har som vanlig brukt random.org for å få en rettferdig trekning.

Denne gangen så resultatet slik ut:


Den heldige som har lodd nr 78 er HBS - Hus og hjem blir til! Gratulerer så masse! 
Send meg en mail med navn, adresse og hvilken lue, skjerf of votter du ønsker deg, samt størrelse. Du finner mailen min ved å klikke om meg i sidebaren her på bloggen, og velge kontakt meg :)

Tusen takk til Villervalla for den flotte premien!

Ønske alle sammen en super uke!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til den heldige vinneren,
    og vel blåst til deg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til Hus og hjem blir til-bloggen.
    Ha en koselig dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til den heldige vinneren:)
    Ha en fabelaktig tirsdag,Hilde:)
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til den heldige vinneren :)

    SvarSlett
  5. Ohoooo!!!
    Nå ble jeg vel glad!
    Jeg vinner jo aldri noe, men lykken har snudd! ;)
    Sender deg en mail hvert øyeblikk.
    Klem fra ei som smiler fra øre til øre ;)
    Gøy asså!

    SvarSlett
  6. Hei:)Fant deg inne hos Franciska,gratulerer med vunnet give away!
    Legger meg til som følger her hos deg og ønsker deg en fin fin dag videre:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Ligger en liten koselig overraskelse å venter
    på deg hos meg.

    Fin søndag.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!