torsdag 22. mars 2012

Sommer LO fra Selsøyvik


Jeg laget denne LO'en i går kveld. Jeg ble inspirert av utfordringen til Scrappehuset - Bruk tekstil, knapper og bånd.

Jeg har brukt bånd, masse gamle knapper som jeg har fått hos den snille bestemoren til mannen min, og tøøyremser.

Jeg har også brukt litt Washi tape, noen stickers fra Tim Holtz, stempler fra Tim Holtz og masse glimmerspray i ulike farger. Fuglen i buret er kjøpt på Ebay.

Her er noen detaljer fra LO'en:





Så da er det bare å krysse fingrene for utfordringen til Scrappehuset. Ønsker alle en super kveld! ♥

Psssst: Ikke glem å bli med i giveawayen min som du finner øverst til høyre i sidebaren min ;)

8 kommentarer:

  1. Så kul denne ble Hilde!! Herlig bruk av knapper:)

    SvarSlett
  2. Du er så flink!! :)
    Ønsker deg lykke til,
    så må du ha en super kveld du også..

    Jeg har også min aller først giveaway på min blogg også Hilde.
    Veldig koselig om du har lyst til å bli med.

    Klem.

    SvarSlett
  3. Dette ble kjempe bra. Du er god på å lage egne bakgrunner. Digger den :)

    SvarSlett
  4. Nydelig Lo, med fiiine detaljer:)
    God helg til søte deg og dine.
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Flott LO og veldig stilig bakgrunn :)

    SvarSlett
  6. Så herlig å fargeriik , digger knappebruken , takk for at du er med

    SvarSlett
  7. Å, så gøy LO`en din ble. Skikkelig leken. SÅ heldig du er som har fått knapper og bånd av bbestemoren til mannen din. Takk for at du ble med på utfordringen vår!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!