fredag 2. mars 2012

Solnedgang på Brasøy

Jeg ligger litt etter i scrappingen, og prøver å få kommet meg litt mer ajour :)

I dag har jeg laget en LO til Skissedilla #152 som ser slik ut:


Her er min tolkning av skissen:


Bildet er tatt i den nydelige solnedgangen på Brasøy som ligger på Helgelandskysten. 
Jeg har stemplet hjerter i forskjellige farger, satt på et bånd, brukt hjerte-dies fra Magnolia over bidlet, satt på noe Dottie ann, knapper og perler fra Ebay og bokstaver stanset ut med Slice. Hele LO'en har fått dusj av Pearl mist i blått og så perlemor.

Ønsker alle sammen en herlig fredag og god helg ♥

6 kommentarer:

  1. Kjempe fin Lo, kjempe flink er du..
    God helg til søte deg og dine<3
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Fin Lo .Låner skissen jaaa.

    SvarSlett
  3. En fin side og vakkert bilde :)

    SvarSlett
  4. Flott bilde du har brukt - vi har det fint her oppe i nord!! :) Stilig LO, likte også den skissen veldig godt!

    Stine :)

    SvarSlett
  5. Lekker LO! Ble inspirert til å lage en side igjen:)

    SvarSlett
  6. Nydelig LO! Så fint med alle hjertene, og et helt nydelig bilde. Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag. Brit

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!