mandag 19. mars 2012

Shopaholic tendenser og vinnerlykke

Ja det er meg. Har skikkelig scrappedilla for tiden, og shoppingen for tiden preges veldig av det :)

Har fått kjøpt meg masse flott, bare se her:




Disse 11 flotte albumene alle i 12 x12, stemplene og diesen ble jkjøpt av en snill dame på scrapping.no




Disse nydelige blomstene ble kjøpt på Ebay.


Alle disse herlighetene fra Tim Holtz er også kjøpt på Ebay.


Distress ink, Shimmermist, papir, bkaers twine, stempler, Promarkermappe og spisser til ProMarkers er kjøpt hos Joanna Sheen. Denne butikken sender fraktfritt til Norge! ♥



2 nye herlige kort fulle av alfabet og dies til min Slice kjøpt på Ebay. Og så ble det to Tildastempler fra den nye kolleksjonen kjøpt på Tildastotwn. De sender også fraktfritt til Norge.



Så ble det 4 nye dabbere, og penner til å fylle vann i med spisser i 3 forskjellige størrelser. Perfekt til Distress Ink og de nye Distress tusjene. (har allerede testet de) Alt kjøpt på Ebay.

Og som ikke dette var nok, var jeg så heldig å vinne denne nydelige blogcandyen til snille Majas scrappande. Tusen takk for en utrolig flott pakke! Alt skal bli brukt ♥


Så nå stikker jeg inn i scrappeverden og prøver ut litt av de nye herlighetene mine ♥ Vet du om utelandske scrappebutikker som sender gratis til Norge, så blir jeg veldig glad for gode tips!

Ha en herlig mandag kveld!

17 kommentarer:

  1. Du er verre enn meg du:)
    Ha en fin kveld
    KLem
    Liza

    SvarSlett
  2. Kos deg med scrappingen, har nå meldt meg på din giveaway:)

    Veldig hyggelig at du deltar på min og:) hyggelig å finne frem til nye blogger:)

    Ha en fin mandagskveld:)

    Kine:)

    SvarSlett
  3. Så mye kjekt du har kjøpt deg :D

    SvarSlett
  4. Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

    Så mye du har shoppet - jeg skjønner du skal kose deg, ja!

    Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett
  5. Her var det kjøpt masse fint :) Kos deg med herlighetene :)

    SvarSlett
  6. Så MYE fint:) Gleder meg til å se noe av det fine du lager:) Ha en fortsatt fin tirsdag,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hærlig shopping... Får jo helt dånedippen av sjalusi her.. Så ja, du må kose deg masse fremover :-)

    SvarSlett
  8. Vad mycket fint du hittat att shoppa :) Kul att du gillade din vinst ifrån mig! Ser framemot att se det du scrappar sen med det du köpt/fått :)
    Kram Maja

    SvarSlett
  9. Grattis med den flotte gaven...å herlighet som du har schoppa! Men jeg skjønner du må ha forskjellige ting i hus når du er så aktiv med scrapping! Her er det jo garn man schopper!
    Fineste kvelden til deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. WOW WOW WOW <3 for en shopping, moro!! Alltid så gøy å få noe nytt, kjenner det klør i fingrene for å shoppe litt <3 Gleder meg til å se albumene dine etterhvert :)

    Og vinne, så utrolig heldig du har vært <3
    Pakka var bare helt utrolig lekker!!!
    Krysser fingre for videre vinnelykke :)

    SvarSlett
  11. Det var jenta si som kan shoppe!!!!

    SvarSlett
  12. Moro å handle inn til scrapbooking. Jeg har ikke scrappet siden bruddet med x'en! Så over 1 år siden. Trenger bare litt mot til å ta det fram igjen :)

    Men du er jo utrolig flink å da :D

    SvarSlett
  13. ET lite tips om nettkurset til Tim. Når du har meldt deg på, så har du tilgang til videoen hvor han underviser for "a life time" (som de sier). Jeg rekker ikke følge med på de hver dag nå, men tar de i mitt tempo.

    SvarSlett
  14. Så mye spennende du har kjøpt deg! Scrapping er så givende og gøy :)
    Og gratulerer med premien da! Heldiggris. Hihi.

    SvarSlett
  15. Oj så mye fint du har fått handla deg!
    Gleder meg til å se hva du får ute av alt
    stæsjet hehe.

    Du er flink! :)

    SvarSlett
  16. Oioioioi.... Så gøy! Burde nok bli flinkere til å handle på utenlandske nettbutikker. Legger dette innlegget som favoritt, så får vi se hva jeg kan snike til meg senere.

    SvarSlett
  17. Ha ha, for noen år siden hadde jeg også scrappedilla, og handla enormt mye. Har flere kasser stående...Men kommer vel kanskje igang igjen med scrapping?....

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!