onsdag 14. mars 2012

Selsøyvik


I dag har jeg scrappet denne LO'en med bilde av verdens fineste lille som er på tur til vakre Selsøyvik sommeren 2010.

Jeg har brukt ulike typer maling og mist på et hvitt ark. Jeg har brukt flere Tim Holtz stempler med ulike Distress Ink, noen klistremerker fra Tim Holtz og Basic Grey, litt hyssing, og papirene bak bildet er papir med ulike teksturer fra Panduro.

Her er noen nærbilder av detaljene:

 

Jeg deltar i tfordringen til Scrappehuset - mist og whitespace med denne LO'en og krysser fingrene!

Ønsker alle sammen en herlig kveld.

12 kommentarer:

  1. Så stilig den ble , så mange fine elementer du har med , syns sommerfuglene og svalene øverst var så lekkert , herlige farger har du med og .
    Takk for at du er med oss i ScrappeHuset , følg med den 16 da skjer det nytt med oss

    SvarSlett
  2. Så mange flotte detaljer du har med. Fint med mist i forskjellige farger og stilig meg hyssingen :)

    SvarSlett
  3. Dette var stilig og veldig inspirerende :)

    SvarSlett
  4. Så stilig denne ble! Likte fargene så godt!
    Tusen takk for at du ble med og scrappet sammen med gjesten vår!

    SvarSlett
  5. NYDELIG.. skjønne, sommerlige farger.
    Ha en fin kveld,søte deg.
    Klem

    SvarSlett
  6. sv: Jeg var såå heldig å vant kjekkas puten på bloggtreffet, men den er fra Bynord.
    Klem

    SvarSlett
  7. For en GLAD layout!! Herlige farger - og kule splæsjer!!:)

    SvarSlett
  8. Flott LO(har endelig forstått hva LO er)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  9. Så flott! Önsker verkligen jag hade haft talang ( och tid) till scrapping, hihi... Finaste kvällen till dig! Kram joy

    SvarSlett
  10. Flott LO med masse kul misting :-)

    SvarSlett
  11. Nydelige farger som minner om sommer :) Likte oppsettet og at du har brukt maling - ble veldig fin effekt av dette :)

    SvarSlett
  12. Flott side :)

    Takk for at du tok utfordringen min!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!