fredag 9. mars 2012

Rødøy

Jeg holder fortsatt på å ordne bilder etter de fantastiske turene vi hadde i båten sommeren 2010. 

I dag har jeg laget en LO som viser 4 bilder fra Rødøy. Førte bilde er fra Polarsirkelen og øya Vikingen. Andre bilde er Buneset som ligger rett innenfor polarsirkeløya Vikingen. Det tredje bildet er Rødøyløva, og det siste er Selsøyvik med Rødøyløva i bakgunnen. Vakkert ♥. Kan nesten ikke få sommer fort nok nå og komme meg i båten sammen med guttan mine!

Jeg har valgt å bli med på Skissedillas utfordring #153 med LO'en. Denne ukes skisse ser slik ut:

Og her ser dere min LO:


Jeg har brukt 4 forskjellige stempel fra Tim Holtz, masse glimmermist i sølv, blå og grønn . Fyrtårnet er fra October Afternoon og bokstavene er laget med Slice-maskinen min.

Ønsker alle sammen en fin fredag ♥

4 kommentarer:

  1. Kjempefint! Blir så imponert over sånne albumer - det må være så koselig å ha i etterkant. Her har det ikke skjedd noe med bildene i det hele tatt, burde nok ta meg sammen og hvert fall klare å lage en fotobok...

    SvarSlett
  2. Kjempe fint:) Er jo så koselig å ha også:)
    Ha en herlig lørdag,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder!Jeg likte virkelig løsningen din med fyrtårnet på siden og fuglene øverst!

    Takk for at du deltar

    Klem Lula

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO. LIkte godt at du har fyret med :) kjempefint og bildene var veldig flotte.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!