tirsdag 13. mars 2012

Pennekopp

I dag har jeg fått laget en pennekopp jeg har tenkt på å lage i lange tider. Her ser dere resultatet:


Det var vanskelig å få tatt skikkelige bilder, men jeg håper dere ser hvordan den ble likevel.


Papirene er fra Panduro, sløyfen er en rest som jeg ikke vet hvor kommer fra, og blomstene er en salig blanding. De fleste er nok sikkert kjøpt på Ebay, men noen er fra Kort og godt og noen fra Krativ hobby og noen fra Panduro.
Jeg har svertet alle kanter med Distress Ink, og så har jeg sprayet hele koppen med glimmer mist.

Nå regner jeg med at pennene mine vil trives mye bedre ♥

I've made this box today for my lucky pens :) The papers are from Panduro, the lace is a leftover. The flowers are from Ebay, Kort og Godt; Panduro and Kreativ Hobby. I've used Distress Ink on all the egdes, and I've sprayed the whole thing with pearl mist.

Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer med denne:
I'm entering the following challenges:

13 kommentarer:

  1. Denne var nydelig. God inspirasjon - trenger en sånn på jobb :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!! Selvgjoert er som regel velgjort =)
    Gode tanker til deg på en tirsdag.
    Ane

    SvarSlett
  3. Du er kreativ du:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  4. ...ååå så søt, lykke til med utfordringen.
    Nyt kvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Nydelig pennekopp du har laget:) Lykke til med utfordringen<3
    Håper du har en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  6. ......ååå du er så kreativ <3 Nydelig var dem <3 <3 <3

    SvarSlett
  7. hva en pen boks for dine penner. Jeg elsker romantiske grafikken og de ​​vakre blå papir blomster. takk for å spille sammen med oss @ OCC.

    what a pretty box for your pens. I love the romantic graphics and the beautiful blue paper blossoms. thank you for playing along with us @ OCC.

    SvarSlett
  8. Fin, lille ting .. og så sødt dekoreret.
    1000 tak for at du deltager i udfordringen på Card and Scrap :)

    SvarSlett
  9. Nyyydelig penneholder,herlig farger og lekker gaveidè dette :))
    Takk for at du deltar hos Målselv scrapping :)
    Klem DT Lill

    SvarSlett
  10. Flott penneholder!

    Takk for ditt bidrag til VintageUdfordring!

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  11. A gorgeous creation, fab colour choice and great details.
    Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!

    Hugz Fleur xXx

    SvarSlett
  12. Nydelig og kreativt. Mange flotte og fine detaljer. Tusen takk for at du deltar på vår utfordring i Målselv Scrapping. Klem fra AnnChristin DT Målselv Scrapping

    SvarSlett
  13. Beautiful decorated project!
    Thanks for entering my Say it with Flowers challenge for Allsorts this week and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!