søndag 25. mars 2012

Dønnamannen, Lovund og Træna

Jeg har fått så masse nye og flotte scrappetinger i hus, og elsker å prøve ut alle de nye herlighetene. I går var også postkassa full av snadder, men det må dere vente med å se til over helga ;) For i dag har jeg laget en LO etter Skissedillas utfordring nr 155 som ser slik ut:



Jeg gleder meg sånn til sommeren og båtliv langs den flotte Helgelandskysten vår, så bildene er fra en herlig tur vi hadde hvor vi fikk tatt bilder av Dønnamannen og Lovund, med Træna i bakgrunnen! 

Så her er min tolking av Skissedillas utfordring:


Her er noen detaljer fra LO'en:



Jeg har brukt masse stempler, mist, forskjellige dies, distress ink og vann, og litt småting fra restekassa. Krysser fingrene for Utfordring 155 hos Skissedilla.

Ønsker dere alle en herlig sønsdag! Ikke glem å delta på min giveaway som avsluttes ved midnatt. Har du ikke deltatt enda, kan du gjøre det HER

7 kommentarer:

  1. flott lo. oppsett og farger :)

    SvarSlett
  2. Herlige farger, og flotte bilder!
    Takk for at du deltar!!

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig Lo:) Lykke ttil i utfordringen, snuppa:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige farger og lekker LO! SJØEN ER HÆÆÆRLIG <3<3<3

    Heier på deg :)

    SvarSlett
  5. Nydelige farger og lekker LO! SJØEN ER HÆÆÆRLIG <3<3<3

    Heier på deg :)

    SvarSlett
  6. Du er kjempeflink til å finne farger som passer til bildene dine. Og mange fine detaljer på de stjernene, fint å få brukt opp litt rester innimellom.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!