lørdag 10. mars 2012

Babylykke ♥

Dagens scrappeprosjekt ble to herlige bilder fra da prinsen bare var 6 måneder gammel. Utrolig hvor fort tiden går, for jeg syntes ikke det er lenge siden jeg satt med denne lille, nydelige bylten i armene :)

Jeg har laget LO'en til Scrapperikets utfordring nr 46 og valgt meg bilde 2 som ser slik ut:


Her er min tolkning av den flotte skissen:


Nydelige prinsenvår ♥

Jeg har brukt forskjellig mønsterpapir, flere Tim Holtz stempel, dies fra Magnolia, blomster fra litt her og litt der, bokstaver kuttet med Slice, blå bånd fra Panduro aper fraPanduro og Ebay i, masse glimmermist i blått, brunt og sølv og sommerfulgstempel som sikkert er 10 år gammelt. Sommerfuglstemplene ble farget med de nye tusjene til Tim Holtz før jeg stemplet, og jeg syntes det ble ganske fint. Sidene er svertet med Disterss Ink.


Jeg brukte også tusjene på Magnolia diesene som du ser over. De fikk seg også en liten dusj vann slik at inken fløt litt utover.

Her er et nærbilde av alle de fine blomstene, stempler fra Tim Holtz og sommerfulglene igjen (litt vanskelig å se her kanskje):


Krysser fingrene for utfordringen, og ønsker alle sammen en nydelig kveld ♥

7 kommentarer:

  1. Nydelig :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Så flink du er!! Blir nesten litt flau over det svært enkle kortet jeg laget i ettermiddag. Er det nå jeg skal si at "Det enkle er ofte det beste", og ikke at tålmodigheten ikke strakk til? :p

    Ønsker deg en koselig lørdagskveld, og en fin-fin morgendag.
    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kort med søteste prinsen.
    Ha en god søndag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Nydelig LO du har laget. Herlige bilder og de apekattene var skikkelig skjønne i denne LOèn

    SvarSlett
  5. Ååå så skjønn, både prinsen og Loen:)
    Håper du har en super start på ny uke:)
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Dette var en kjempeflott lo :) Nyedelige bilder.

    SvarSlett
  7. Kjempe fint!
    Kunne virkelig ønske jeg var like flink med sånt..

    Så var det noen virkelig herlg bilder av en nydelig liten gutt.

    Ønsker deg en god dag.
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!