mandag 13. februar 2012

Verdens beste morsdag

I går våknet jeg opp til verdens beste morsdag! Jeg fikk nydelige morsdagskort med hilsener som gjorde meg helt rørt, og en nydelig tegning som mini hadde laget i barnehagen. 

Så fikk jeg en stor og tung pakke, som jeg først trodde var innpakket murstein. Men opp av pakken dukket denne herligheten:



Tenk en Kitchen Aid kjøkkenmaskin til meg!!! Jeg ble så glad. Har ønsket meg en sånn lenge, og nå gleder jeg meg masse til å prøve den ut! Jeg må være verdens heldigste mamma ♥ Jeg tror enda nesten ikke det er sant at jeg har fått denne!

Vi koste oss hele dagen alle 3 og hadde det mye moro. Til middag ble det en tre retter med herlig mat:

Asparges med verdens beste saus som du finner oppskrift på i kokeboken til Hellstrøm og Hærland "Inn med sølvskje".


Hovedretten ble Elggryte med Hellstrøms potetpurè (denne oppskirften finnes også i "Inn med sølvskje".


Og til dessert ble det hjemmelaget sjokoladepudding med hjemmelaget vaniliesaus.





Dagen var perfekt sammen med guttene mine.
Tusen takk




6 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfetkt dag ja:) S heldig du er som fikk Kitchen Aid, men er helt sikker på at du fortjente den også.. Snille gutter du har...
    Maten så nydelig ut..
    Håper du og gutta dine har en super start på den nye uka:)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. For en herlig gave - og morsdag! Sånne dager fortjener vi mammaer :)
    Her var det bursdagsfeiring for frøkna vår, så ble lite stas på mor sjøl den dagen ;) Men er jo gøy å se at frøkna har det så fint med vennene sine - og få slarvet litt med mødrene til vennene ;)

    SvarSlett
  3. åååå du har vært superheldig! En sånn ønsker jeg meg også :)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er :)
    Maten så kjempegod ut, ble sulten her nå!

    Klem

    SvarSlett
  5. ^Åj for en flott gave å få! :)

    Jeg er veldig fornøyd med min kitchen aid maskin.
    Så nå kan du virkelig kose deg på kjøkkenet fremover..

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!