tirsdag 7. februar 2012

Ukemeny uke 6

Sent men godt - her kommer ukemenyen for denne uka. Skal få lagt den ut tidligere neste uke :)


Tirsdag: Fiskeboller i hvit saus med en touch av karri
Onsdag: Pannekaker og ertesuppe
Fredag: Egenkomponert Pizza med bla.a skinke og bacon
Lørdag: Stekt pølse med potetpurre og grønnsaker
Søndag: Elggryte (ukas nye oppskrift). Dessert: Hjemmelaget sjokoladepudding og vaniliesaus (også ny oppskrift)
Mandag: Fiskepinner med grønnsaker og poteter

Forrige uke prøvde vi en ny oppskrift på Biff Stroganoff. Den var god og kommer sikkert til å bli laget igjen. Oppskriften finner du i forrige ukes innlegg.

Ønsker alle en fin kveld og en matglad uke! ♥

6 kommentarer:

  1. Så flink du er med disse ukesmenyene dine...puhuu...jeg blir bare imponert til høyder!!

    Kos deg med kvelden!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Flink du er:) Ønsker deg fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Mmm..kjekt med ukesmeny:) Ha en fin kveld, jeg ser på fruene,mens jeg leser blogger:)
    Klem

    SvarSlett
  4. ukesmenyer er genialt når man har småttiser i hus... Slipper tenke på hva man skal ha til middag hver dag. Det har reddet oss her hjemme flere ganger..

    SvarSlett
  5. Lenge siden jeg har vært noe aktiv her i bloggland, men ser du legger ut ukemenyer. Bra, er gøy å få litt middagstips av andre. Vi i huset har også begynt med ukesmenyer nå som jeg har fått tavle på kjøkkenskapet(se innlegg)

    Klem fra Veronica

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!