søndag 12. februar 2012

Søndags LO av verdens beste

Jeg har hatt verdens beste morsdag, og innlegg med bilder kommer i morgen. For i dag vil jeg vise dere verdens beste som jeg har scrappet en LO av i dag!

LO'en er laget til utfordring 3 i Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere. Hovedtema er Kjærlighet/Valentines, og i utfordring nr 3 skulle vi bruke blomster og hjerter. Så på morsdagen ville jeg scrappe det kjærest vi har, og fant dette fine bildet av gutten vår når han er nesten 1/2 år. Verdens beste og fineste ♥

Her er noen detaljer fra LO'en:



Jeg har kuttet sirklene bak engelen, hjertene og bokstavene med min Slice-maskin. De er alle svertet med Distress Ink i kantene. Blomstene og papirene er kjøpt for så lenge siden at jeg ikke vet hvor de kommer fra, unntatt 6x6 papiret under bildet av babyen som er fra Basic Grey. Det rutete papiret under skriften er fra Panduro. Blonden er kjøpt på Europris. Perlene er kjøpt på Ebay. Hele LO'en er sprayet med Pearl Mist i Pearl og Cappucino.

Jeg deltar i følgende utfordringer med denne LO'en:


5 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Vakker og delikat LO du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  2. Flott side du har laget! herlig med alle hjertene!

    Hos That's just so cute tar vi bare imot bidrag som er laget spesielt til oss, så bidraget ditt får desverre ikke vært med. Men det er fortsatt tid igjen før fristen går ut, så jeg håper vi får se et annet bidrag fra deg!

    Klem fra Stine, TJSC

    SvarSlett
  3. kjempefin! :) gratulerer på morsdagen!

    SvarSlett
  4. Åå..for en nydelig Lo du har laget:) Og ikke minst for en skjønn gutt<3
    Håper du hadde en fiiin morsdag,søte deg:)
    Ønsker deg og dine en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  5. en koselig LO du har laget, men dessverre for deg så er det ikke lov til å kombinere thats just so cute sine utfordringer med andre sine.
    men du må gjerne lage en ny tiloss da.
    klem pia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!