lørdag 25. februar 2012

Skissedilla


Jeg har fått meg litt nytt scrappeutstyr, og tenkte at jeg skulle prøve meg på noe helt nytt til Skissedillas utfordring #151.

Jeg har gått til innkjøp av metall-tape, akrylmaling og enda flere glimmermist, så her er min første steam punk LO. Det var kjempemorsomt å lage denne. Malte lag på lag på lag, og sprayet og klæsjet det utover. Resultatet ble litt artig, og derfor prøver jeg med i Skissedillas utfording denne uka med denne LO'en av meg og mini.


Her er noen av detaljene:




Ønsker alle som titter innom en nydelig lørdag! Jeg og mini har vært ute og kosa oss og lekt i snøen og gått litt på ski på formiddagen i et nydelig vintervær, og nå skal resten av dagen nytes ♥

8 kommentarer:

  1. For en stilig LO!!! Og for et flott resultat på din første Steam Punk LO! Utrolig flott! Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin helg.
    Brit

    SvarSlett
  2. Kjempe fin LO, du har laget. Utrolig flink du er:)
    Håper dere har en herlig søndag...
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Varmt välkommen som följare i min blogg!

    Vilken otroligt läcker LO du har gjort här!

    Ha det gott!

    SvarSlett
  4. Har kikket litt rundt her inne nå, og så masse flott du lager! :)
    Denne LOen var bare herlig! Har ikke prøvd meg på steampunk ennå, men det ser jo veldig morsomt ut, da. :)

    SvarSlett
  5. Hej!

    Roligt att du vill vara med i min blog candy!

    Ha en fin dag, Ann-Charlotte

    SvarSlett
  6. Morsom LO, er det ikke gøy og handle inn masse nytt og bare grise ? Blir litt sjalu jeg altså.. Er ikke så flink med sånt jeg.. Men var i godtebutikken her om dagen og kjøpte et par glimmermist jeg og, så de må vel prøves ut snart;-)

    SvarSlett
  7. Så stilig å bruke metallteipen på LO og.Tøft.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!