fredag 3. februar 2012

Shoppetips: Kjempebillige og morsomme strømpebukser til baby og små barn


Du har kanskje sett disse og liknende strømpebukser på babyer og små barn, og lurt på hvor du kan få tak i slike? Jeg får iallfall spørsmål om det stadig vekk.

Det er flere nettbutikker her til lands som selger disse fra kr 69 og oppover. Ingen avskrekkende pris det. Men - vil du ha de til 1/3 av prisen og kanskje enda billigere? Da sjekker du ut ebay.

Jeg har kjøpt mange strømpebukser på nett, og kjøpene er helt uproblematiske. Den billigste strømpebuksa fikk jeg til bare kr 12!  De flerste som selger denne type strømpebukser har de i str 6 - 36 mnd.

For å få opp disse, klikker du deg inn på ebay.no. Så skriver du baby leggings i søkefeltet og velger Hele verden i hvor-feltet. Da er det bare å klikke søk, så vil du få mange treff.



Det fine med ebay.no er at de oppgir frakt til Norge. Husk bare på tollgrensa på kr 200.

Jeg har funnet masse fint til både liten og stor - og også til mor sjøl! Scrappesaker, strikkepinner, iPad cover, sko, skjerf - ja man finner alt.

Ønsker dere alle en fin fredag - med eller uten shopping :)

6 kommentarer:

  1. Så flink du er som klarer å bruke ebay, jeg liker ikke sånne utenlandske sider :)

    SvarSlett
  2. Er mye fint og billige å få tak i på ebay:) od helg søte deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Mye flott på ebay. Må bare sjekke opp ka tollgrensa til sverige er så eg ikke får meg en overraskelse...he he.....

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. dise er fine. jg har kjøpt en pakke fra kina med 10 stk til 150kr -tror faktik det var med porto og! Skrev bare i kommentarfeltet at jeg ville ha guttefarger, men man kan også be om spesifikke mønster.. :)

    SvarSlett
  5. ...så morsomme strømpebukser...
    Nyt resten av helgen.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!