mandag 27. februar 2012

Scrappelykke

I det siste har jeg vært så heldig at jeg har vunnet flotte scrappesaker på 2 candyer. I tillegg har jeg shoppet litt nytt scrappeutstyr! Ohhh lykke!


Dette nydelige stempelet fra Sugar Nellie var jeg så heldig å vinne hos snille Maria Therese som har den flotte og inspirerende bloggen Me, myself and scrapping. Hun hadde også laget det fine kortet som dere ser på bildet til meg. Jeg har allerede prøvd å fargelegge det i gråtoner som dere ser nede i venstre hjørne.

Hos Scrapfabriken var jeg så heldig å vinne denne herlige valentinescandyen:


Masse nydelige saker som jeg er helt sikker på at jeg skal få brukt ♥

I forrige uke fant jeg ut at jeg ville ha et supplement til Slice-maskinen min, og gikk da til innkjøp av denne:


Maskinen er kjempelett å bruke, og nå må jeg bare få lkøpt inn dies og embossing foldere som jeg kan bruke i den.

Noen dies og embossingfoldere som jeg bestilte fredag fra Unik Hobby, kom allerede i posten i dag. Sammen med det var det også en koselig overraskelse fra butikken - en pose med søte charms.

Så gjett hva jeg skal gjøre videre i kveld ;)

Klem fra Hilde ♥

4 kommentarer:

  1. Så vinnerlykke du har, da! Kanskje det blir premie fra meg også? Lykke til, og takk for at du deltar i candyen min!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Så gøy med vinnerlykke:) Velfortjent synes jeg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Du har jammen vinner lykke :))
    Så masse fint du lager,kjekt å ha en hobby !
    Koselig du vil følge meg videre :)
    Takk at du la meg i bloggrollen din ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Gratulerer med både premier og cuttlebug!! Kos deg masse med alt det nye, kjempefine stempler!

    Stine :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!