onsdag 8. februar 2012

Hjertekort/ Valentine-card


For noen dager siden melde jeg med på Anonyme timeglass hos Anonyme scrappere uten å vite hva dette var. Nå er første utfordring i gang, og tema er Valentine eller kjærlighet med rødt eller rosa.



Jeg har laget dette hjertekortet til utfordringen. Stempelet er Magnolias Tilda som er fargelagt med ProMarkers. Blomstene er hovedsakling fra Kort og Godt og ebay, hjertene er stanset ut med en punch kjøpt på Clas Olsson for mange år siden, blondene er fra Pandoro, mønsterarket er fra Prima Marketing (kjøpt hos Heidis Hobbystuggu), og dies'en bak stempelet er kuttet med min Slicemaskin.

I've made this valentinescard today. I've used a Tilda stamp from Magnolia which I coloured with ProMarkers. The flowers are mainly from Kort og Godt and ebay, the hearts has been punched with a punch from Clas Olsson, the lace is from Panduro, the paper is from Prima Marketing and the dies is made with my Slicemachine from Making Memories.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
I'm entering the following challenges with this card:

11 kommentarer:

  1. Så flott og lekkert kort! Nydelige roser. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Dette var nydelig!!

    Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort,så flink du er vennen<3
    Ha en herlig torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Heihei..hvilke øredobber vant du?finner deg ikke igjen på julekalenderen..bloggen er litt uoversiktig tilbake i tid..

    send meg en mail på
    lillhenriksen@yahoo.no

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Aw thanks for sharing your lovely card with us at Totally Tilda,hugs Liz xx

    SvarSlett
  6. Hi Hilde. Lovely Valentine's card. Fabulous flowers to embellish it with too. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers & good luck.
    Tine :)

    SvarSlett
  7. This is such a sweet card - fabulous touches of bling.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    SvarSlett
  8. Herlig og søtt kort.. Tusen takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu denne runden og masse lykke til ... Likte spesielt godt de hjertene
    LindaSS

    PS stikk gjerne innom bloggen min og bli med på blogcandyen jeg har gående.. :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig kort du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  10. Nydeligt kort, fine farger, takk for at du deltar hos heidis Hobbystuggu denne måned.

    Klem Winnie

    SvarSlett
  11. Kjempe flott kort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!