torsdag 9. februar 2012

Heldige meg


For et par dager siden dumpet denne nydelige pakken ned i postkassen min. Det var en kjempefin premie som jeg vant på Hapel sin blogg.

Inni pakken var disse 2 lekre bøkene:


For meg som elsker å stå på kjøkkenet og kokkelere både middager og nå etterhvert også kaker, var dette reneste julaften! Bøkene var nydelige og fullstappet av lekre oppskrifter som bare venter på å bli utforskeet av meg!

Tusen takk til snille Hapel som trakk ut akkurat meg Sjekk gjerne ut den flotte bloggen hennes her.

Ønsker dere alle en nydelig kveld

1 kommentar:

  1. Så heldig du er,velfortjent da:) Ser herlig ut de bøkene der:)
    God helg til deg og dine<3
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!